op die kv 2 voor 5 euro he?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door janice79, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    daar zit toch helemaal geen voorgedrukt lijntje ofzo?

hij was negatief hoor.. daar niet van. maar ik zie wel een soort lijntje zitten.. heel dun in het licht.. zou zeggen een kras ofzo maar dan heel recht en heel fijn?

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Heb je er een foto van?

Ik heb ook dat als ze helemaal opgedroogt zijn na een paar uur dat je een onduidelijke dikke streep ziet de laatste tijd

3. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    denk niet dat ik er een foto van kan maken.. eerlijk gezegd.. ik zal het ff proberen

maar het was direct al en niet na een paar uur

4. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    nee tis niet te zien op de foto.. nou ja.. negatief is negatief ;) maak mezelf gewoon helemaal gek hiermee

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Janice.. ja klopt.. dat hebben ze dan weer wel.. lijkt een krasje op de plek waar de tweede streep moet zitten.. is meteen al zichtbaar.. in t licht.. heb ik ook vaak gehad..

6. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    nou het is nu wonderbaarlijk genoeg verdwenen.. heeeeel licht schaduwlijntje, maar dat kan ook zijn omdat ik scheel word van al die lijntjes.. ik hou ermee op .. :D

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    klopt... dat lijntje verdwijnt ook weer.. balen dat je niet positief test zeg..succes

8. Sahmeran

Sahmeran Lid

2 mrt 2009
    26
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik heb ook een kv 2 voor 5 euro test gedaan.
    toen ik hem teste was het negatief en na paar uur effe gekeken, zag een licht streepje......HMMM wat zou dat kunnen betekenen. gewoon een indrooglijntje of niet wat denken jullie
    heel verwarrend allemaal

9. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Aangezien je het lijntje pas na een paar uurtjes hebt gezien telt hij helaas niet.Je zit ook nog 5 dagen voor je NOD.
    Doe over een dag of 5 weer een test :)

Deel Deze Pagina