Tomatensap Jus d'orange Hotdogs speciaal Warme, gezonde, pittige happen (zit nu aan een groot bord rijst met gehakt, capucijners, augurkjes en een enorme klodder piccalilly...zaaaaalig, daar verlangde ik de hele middag al naar) Maar - op de jus na dan - geen zoet, absoluut geen zoet! Daar krijg ik kokhalsneigingen van
Ik ben idd ook geen zoetekauw meer. Was altijd gek op hagelslag en jam, maar dat heb ik eigelijk niet meer gegeten. Hartig beleg/avond eten heeft ook echt mijn voorkeur!
wat een leuke topic, iedereen met zijn verslavingen op dit moment ben ik verslaafd aan een wit bolletje met een goulashkroket erop en currysaus erover heen, heerlijk tussen de middag. verder 'van die pittige chipjes, die sweet thai chili chips, heerlijk. en bij de thee lekker chocolade.
ik ben helemaal veslaaft aan melk,, waterijsjes en fruit! van snoep en chokolade moet ik echt niets hebben! ben ook al 3 kilo afgevallen in de eerste 3 maanden.
De hele zwangerschap ben ik eigenlijk al veslaafd en melk en karnemelk.... negerzoenen en patat of ficandel speciaal ook!
oeh dit klinkt me echt zalig in de oren hahaha terwijl het me vroeger niks had geleken. Bedankt voor de tip
Ook ik ga helemaal voor de hartige dingen. Wat ik echt de hele dag kan eten (en dus ook doe) is knackebrod met smeerkaas. HMMM Ben sowieso een echte kaasfan. Maar chips wil ook goed hoor
ik wil iedere dag een bak fruitsalade. En snack á Jacks en chocoladekoekjes kan ik niet weerstaan. Moet wel op gaan letten nu. Ben al niet de dunste en pas nu al amper in m'n broeken. Heb al enorme aanleg, dus kan niet teveel toegeven.
Watermeloen, donuts met van die zoete lagen erop (was voorheen nooit een donut fan) en patat (maar dat vond ik altijd al erg lekker), maar wil het nu het liefst een paar keer per dag eten Ohw en broodje roomkaas van de V&D. Is vaak een gejengel in mijn hoofd of ik nou patat of broodje roomkaas zal eten hihi.
Op dit moment wasa crisp(die hele dunne crackers)met kaas. De echte verslavingen komen waarschijnlijk later, bij mijn 1e zwangerschap at ik bakken krabsalade van Mr Fish, bij de 2e wilde ik een paar keer pr week cappucijners eten en bij mijn 3e zwangerschap at ik op het laatst het liefst elke dag kaasfondue(ik kocht zelfs soms van die 1 persoonspotjes voor de lunch!)....