van die lu crackers met kaas waterijsjes idd zonder stokje en verse jus dórange... verders alles gewoon zaols het was...
Niet echt verslaafd (ongeveer drie kopjes per week), maar wel raar: koffie. Ik drink normaal gesproken nooit koffie, vind het helemaal niet zo lekker, heb liever thee. En nu vind ik het sinds ik zwanger ben opeens heerlijk!
normaal ben ik gek van chocola etc. echter nu in mijn zwangerschap eet ik sowieso veel minder en voornamelijk sla, fruit of hartige dingen. en veel dorst soms. en ja die melk wil bij mij ook wel
aardbeitjes... bakken vol en unox tomatensoep met mascapone. Volgens mijn man ben ik gek op alles rood qua eten. Behalve vlees Ook (klinkt vies) droge macaroni of rijst met tomatenketshup (rood) gek he hoe je smaak kan veranderen. gewoon of spicy eten komt er niet in. vooral eten wat je kan ruiken word ik gelijk misselijk van en hang ik weer boven de pot.
mc donald had ik in het begin elke dag trek in en ook al kotste ik me longen leeg ik moest het hebben erg heh toen ik zwanger was van jay vrat ik elke dag die choco chips die ze bij de bios verkopen
een very berry berry swirl! jummmmmm die hebben ze in t ziekenhuis,en als ik voor controle ga neem ik er weer 1
In het begin aan friet en chips! Nu is het waterijs en chocoladekoekjes.. aardbeien.. kiwi's en sinaasappels. O jaa en brood en aardappels.
Jaa patat.. heerlijk... Gewoon alle vette hapjes.. zijn erg top.. En die gekke koekjes ook... Pffff in het begin kon ik er zo goed van afblijven... En nu word dat moeilijk omdat ik meer in huis ben...