Melk...en melk...enneuh melk! En roer yoghurt! Elke dag minstens n halve liter maar als ik meer in huis heb gewoon n liter Al wordt t nu moeilijk want n heel bakje (halve liter) past eigenlijk niet meer in mn maag...dan krijg ik vreselijk t zuur. Maar god wat is t moeilijk te stoppen als je halverwege bent!
Hier verschilt het per maand wel een beetje. Deze week is het: -zoute sticks -amandelen -hazelnoten -brood met kaas, komkommer en mayo -frambozen -blauwe bessen
Ik eet op het moment veel aardbeien. Maar dat doe ik elk jaar als ze er weer zijn Verder geen verslavingen hier.
Geinig dit! In het begin was het fruit (vooral ananas en meloen). Nu, helaas, ben ik over op de minder gezonde dingen: kaassticks, bonbons.... Ik hoop dat de fruitmania weer terugkomt
Sla naturel met melk, slamix met melk, sla met komkommer en yoghurtdressing..met melk, sla met wortelrasp en yoghurtdressing...met melk. Oftelwel alle slacombi's die ik maar kan verzinnen...met melk
@Liss: mag hopen dat je dan wel sla van een bord/kom doet en de melk in een aparte beker? Of gewoon alles in een diep bord? Hihi, zie de slablaadjes al dobberen in een plas melk.
@Pendrag; ja hoor, het zit tot op heden nog apart van elkaar haha. Vind het achter elkaar uiterst lekker, maar om het nu door elkaar te gooien....nee toch maar niet.
Slapen! Tis dat het belasting-invul-mannetje zo komt maar anders was ik er al weer heerlijk met zoonlief ingekropen
OOOO hahaha, dat dacht ik juist, zag het ook al bij elkaar in een kom drijven.... maar naast elkaar doe je het... hihihihi
verslaafd aan... CITROENEN... heerlijk.. uitgesperst.. ik kan zo'n een beker citroen op..! maar volgens mij is dat niet al te goed? of kan dat geen kwaad?
Ik drink de hele dag door limonade...en voor de rest valt het erg mee, heb de laatste dagen erg last van maagzuur.....
Citroen bevat enorm veel vitamine C. Als je daar nu heel veel zin in hebt, dan heeft je lichaam kennelijk veel behoefte aan vitamine C. Lijkt me geen probleem hoor. Ik was zelf altijd al dol op aardbeien, maar deze week smaken ze me nog beter dan anders. Het lijkt wel of ze extra zoet ruiken en ze laten een heerlijk zuur, fruitig gevoel achter in mijn mond. Jummie! Hetzelfde heb ik met tomaten: Wat zijn dat belachelijk lekkere dingen zeg! Ik zal ook wel iets met rood hebben op dit moment. Dus dat is mijn leven op dit moment: Slapen, rood fruit en tomaten eten en dan weer verder slapen. Wat een leven... Hehehe, ik maak er een grapje van, maar ik heb me van de week wel ziek moeten melden op het werk. Ik viel steeds bijna in slaap aan het einde van mijn werkdag en toen de apotheek een bestelling niet op tijd leverde, was ik bijna in tranen. Terwijl ik normaal echt de rustigste, meest stressbestendige verpleegkundige van de afdeling ben. Nou ja, het zal wel over gaan...