Ik wil het liefst meerdere keren op een dag een heerlijk raketje! en mac-flurry m&m... Begin van mijn zwangerschap at ik heel veel fruit, vooral van die Grannie-Smith appels (groen en zuur) Heerlijk!
Slimpie aanmaaklimonade hmmmmmmm lekker een fles maken en in de vriezer en dan hard schudden heb je ook slush puppy Ennuh.....aardbeien koeken en MELK
Lollies en kroketten Ik probeer me in te houden maar het lukt niet echt heel goed. Ik eet nu 1 of 2 kroketten per week maar de lollies vliegen de kast uit! Nu ik het er over heb ga ik er maar weer 1 pakken
ik ben verslaafd aan chocolade echt niet normaal meer! Het is zo heerlijk! haha. Voor mijn zwangerschap at ik nooit tot nauwelijks chocolade maar nu eet ik het als ontbijt. En tja, er is wel 10kg bijgekomen maar dat zet ik hier lekker klein neer zodat de meesten erover heen lezen
Oh wat een heerlijke dingen allemaal waar jullie aan verslaafd zijn! Mijn verslaving begint bij zure bommen, jaja bij mij ishet echt zo, al vind ik ze als ik niet zwanger ben, ook echt geweldig. Eet er wel 4 per week mmmmmm En zoals menig andere lust ik ook graag aanmaaksiroop, heerlijk dat zoete. En watermeloen....mmmmmm en af en toe ene heksendropje mmmm
Wasa sesam crackers, besmeerd met Linesse smeerkaas ham en schijfjes komkommer... kan ik er zo 6 van achter elkaar op!
was er nog wat vergeten buiten het cakebeslag om, crackers met boursin, krentenbrood en magnums. Maar ik eet het niet zoveel, moet het wel een keer eten per dag. Magnums probeer ik om de dag te doen, krijg er puitsjes van.
Het liefste van die kinderspekjes van het merk c1000. OOh en vergeet de chocolade niet die van de bon bon block wit met de praline vulling.
Ik ben op dit moment echt verslaafd aan Cola, dronk het voor mn zwangerschap nooit en nu gaan er echt liters doorheen