Op echo geen zwangerschap te zien alleen verdikt baarmoederslijmvlies

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door XxMiniMexX, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxMiniMexX

    XxMiniMexX Actief lid

    13 jun 2018
    183
    76
    28
    Vrouw
    Dank je Jou is idd erg spannend
     
  2. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    En hoe was je echo?
     
  3. XxMiniMexX

    XxMiniMexX Actief lid

    13 jun 2018
    183
    76
    28
    Vrouw
    Hoi Rissie

    Nou was een spannende week tot gister ging ik ineens bloeden eerst bruin daarna lichter. Geen grote hoeveelheden maar toch. Vanmorgen voor de echo ik zeg nou je zal wel snel klaar zijn ben gisteravond begonnen met bloeden. Zegt ze opeens maar ik zie wel wat vruchtzak en dooierzak dus het zit er iig wel nog. Stomverbaasd natuurlijk want na 8 miskramen zie je het allemaal niet zo hoopvol in na het zien van bloed. Nu moet ik 2 weken gaan wachten op de volgende echo dus we hopen er maar het beste van.
     
  4. JoyeuxNoel

    JoyeuxNoel Actief lid

    9 feb 2019
    151
    78
    28
    Vrouw
    Pff wat een spanning zeg.. ik hoop voor je op goed nieuws over 2 weken!!
     
  5. XxMiniMexX

    XxMiniMexX Actief lid

    13 jun 2018
    183
    76
    28
    Vrouw
    Dank je wel joy hopen maar dat het bloeden snel stopt dan heb ik er iets meer vertrouwen in. Hoe is het bij jou?
     
  6. JoyeuxNoel

    JoyeuxNoel Actief lid

    9 feb 2019
    151
    78
    28
    Vrouw
    Hoop ik ook voor je!
    Ik ben nu 6 weken zwanger en had laatste dagen ook ineens bruine afscheiding. Schrok me dood. Mag over 1,5 week weer een echo doen. Wat een onzekerheid he.
     
  7. XxMiniMexX

    XxMiniMexX Actief lid

    13 jun 2018
    183
    76
    28
    Vrouw
    Ja echt verschrikkelijk he maar komt allemaal goed bij ons allebei
     
    JoyeuxNoel vindt dit leuk.
  8. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jeetje zeg wat spannend!! Ik ga hard duimen dat deze gewoon blijft zitten!!
     
    XxMiniMexX vindt dit leuk.
  9. XxMiniMexX

    XxMiniMexX Actief lid

    13 jun 2018
    183
    76
    28
    Vrouw
    Dank je rissie laten we het hopen.
     
    rissie10 vindt dit leuk.
  10. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Pff ja die onzekerheid is vreselijk he! Ik moest ook 3 wk wachten maar had gebeld of ik eerder kon komen, als t niet goed was wilde ik t eerder weten.
    Kon ze iets zeggen over de grootte?
     
  11. XxMiniMexX

    XxMiniMexX Actief lid

    13 jun 2018
    183
    76
    28
    Vrouw
    Hoi Sarah,
    Nee had ik gevraagd ze kon het nu nog niet opmeten maar kwam zowiezo overeen met 5 weken en mss een paar dagen wat ze zag zei ze, ze was op zich best positief ondanks het bloedverlies. Ze zei ik zie dat wel vaker rond deze tijd.
    Dus vandaar 2 weekjes wachten voor meer zekerheid.
    Hoe is het bij jou afgelopen?
     
  12. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Spannend weer..
    Hier precies hetzelfde meegemaakt. Misschien kan je in mijn berichten nog terug kijken naar mijn topic van toen.

    Dus in eerste instantie naar mijn idee 8 dagen terug gezet en later met 9 deken weer 4 vooruit. Dus houdt hoop en wie weet is alles wel goed! :)
     
  13. XxMiniMexX

    XxMiniMexX Actief lid

    13 jun 2018
    183
    76
    28
    Vrouw
    Ja pcies kan er toch niks aan doen als het niet goed is maar dat bloeden maakt je zo onzeker als dat maar weg is, ondanks dat het niet eens zo veel is
     
  14. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ah ja dat kan inderdaad.
    Bij mij helaas niet goed, maar t kon 2 kanten op. Alleen ik had zelf het idee dat ik al op 7.5/8 wk zat en toen bleek de grootte max 5.6 wk, dus heel groot verschil. Kon latere bevruchting zijn (heb korte cyclus) of t was niet goed. De vk ging uit van t eerste maar ik had er geen goed gevoel bij.

    Maar bij mijn eerste heel veel bloedverlies met stolsels en hevige krampen gehad en is blijven zitten. Dat is dus t vervelende, er is geen pijl op te trekken.

    Heb je kwaaltjes verder?
     
  15. XxMiniMexX

    XxMiniMexX Actief lid

    13 jun 2018
    183
    76
    28
    Vrouw
    Ahh nee he wat erg. Ik weet idd bij mijn vorige zwangerschap dat ik dat gevoel ook heel sterk had dat het niet goed zat maar 2 echo's al verder en een kloppend hartje te zien dacht ik mm dan heeft je gevoel het toch niet goed. Tot ik voor de termijn echo kwam en ja hoor einde verhaal. Nu heel vreemd genoeg ondanks bloedverlies heb ik er een goed gevoel over, zegt natuurlijk ook niks maar ja daar hou je je dan maar aan vast.

    Verder wat kwaaltjes betreft ben ik denk ik 1 van de "gelukkige" ben die totaal nergens last van heeft bij al mijn zwangerschappen niet trouwens. Alleen in dit geval had ik ze graag gehad als een beetje bevestiging dat het ok is.
     
  16. XxMiniMexX

    XxMiniMexX Actief lid

    13 jun 2018
    183
    76
    28
    Vrouw
    Hier even een update weet niet waar ik moet beginnen.

    Maandag: echo niet goed want het vruchtje zat onder in de baarmoeder dus was al op weg naar buiten volgens haar..NEE niet weer ..Nou als het al zover beneden zat kon ik tabletten gebruiken voor het laatste zetje te geven maar moest daarvoor langs de gynaecoloog.

    Dinsdag: ben bij de gynaecoloog ja idd zegt ze het vruchtzakje is zelfs al gekrompen dus kreeg 2x 4tabletten mee voor dinsdagavond en woensdagavond.
    De 1e 4 breng ik savonds in maar doen niks.

    Woensdag: breng de 2e 4 maar weer merk ik niks.

    Donderdag: ik sta op ga naar de wc en vind de tabletten terug in de wc..Nou ja hoe kan dut nu weer gynaecoloog gebeld voor nieuwe tabletten, nee mv u moet eerst langskomen.. Ok doen we dat. Ik om half 12 een afspraak en ja hoor een andere gynaecoloog..Ik me verhaal gedaan maar ze wilde toch nog effe kijken.
    Ok ga je gang kijk maar en hup meteen heel duidelijk het vruchtje in beeld. Zij ook meteen kijken naar me baarmoedermond en die zat potdicht geen teken van een miskraam. Gaat ze het vruchtje meten zegt ze ik weet niet wat u is verteld maar het vruchtje is gegroeid. Watttt? Sorry? Heb ik u goed verstaan zei u nou gegroeid??
    Tegen mij zei ze dinsdag het was al gekrompen en daarom heb ik de tabletten gebruikt.
    Ja sorry zegt ze er is geen hartactie te zien maar ik durf je geen tabletten mee te geven kom volgende week donderdag nog maar eens terug en is er dan geen hartactie dan is het niet goed..
    Oja zegt ze onderweg naar buiten je moet er wel rekening mee houden dat de tabletten alsnog hun werk kunnen gaan doen WTF
    Ga je me nu echt vertellen dat het mss toch een goede zwangerschap was en dat ik nu dalijk mijn eigen kind heb..... Dit kan toch niet waar zijn zoiets.
    Nu weer een hele week in onzekerheid Zo boos en verdrietig word ik hiervan
     
  17. XxMiniMexX

    XxMiniMexX Actief lid

    13 jun 2018
    183
    76
    28
    Vrouw
    Oja het vruchtje was niet naar beneden gezakt maar was zo laag ingenesteld kwam niet vaak voor maar kan dus wel en dan zeggen het is al naar beneden gezakt
     
  18. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Wat een verhaal zeg! Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal goed gaat.
     
    XxMiniMexX vindt dit leuk.
  19. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    Ik lees nu net je verhaal. Wat een rollercoaster zo. Maar ik zou het er anders niet bij laten zitten en een klacht indienen tegen die gynaecoloog. Dit kan echt niet!
    Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Hopelijk is alles toch goed!
     
    XxMiniMexX vindt dit leuk.
  20. XxMiniMexX

    XxMiniMexX Actief lid

    13 jun 2018
    183
    76
    28
    Vrouw
    Ja precies dit mag gewoon echt niet gebeuren kan al de hele dag nergens anders meer aan denken en dan te bedenken dat je weer een week moet wachten verschrikkelijk.
     

Deel Deze Pagina