Hoi Meiden, Tijdens mijn hele zwangerschap tot nu toe heb ik me perfect gevoeld. Ik was niet misselijk, geen overdreven buikpijn enz.. Maar nu heb ik al drie dagen dat ik zoo ontzettend moe ben! Als ik (zoals zondag) om 11 uur uit bed ga, ben ik om half 3 alweer moe! Met als gevolg dat ik nergens de puf voor heb en alleen maar wil liggen. Ook heb ik een beetje misselijkheids gevoel.. Alsof de misselijkheid eraan zit te komen zeg maar, heb dan ook met avond eten niet echt trek.. Wie herkent dit? En wie heeft er tips voor me? xx
Misschien een virusje onder de leden of een te lage bloeddruk. Een tekort aan vitaminen/mineralen ijzer oid? Zou als ik jou was even toegeven aan dat gevoel en rust nemen, mocht het niet beter worden kun je nog altijd de huisarts of verloskundige inschakelen. Beterschap!
Hoi, Ik herken het heel erg, alleen dan pas van de laatste twee weken. Bij de controlle bleek ook de bovendruk van mijn bloeddruk flink gezakt te zijn. Dit is blijkbaar normaal dat het op een moment in de zwangerschap gebeurd. Meer dan je levenswijze erop aan passen en vooral aan toe geven en zoveel mogelijk rusten kun je niet. Hopelijk heb je hier iets aan, en meld het zeker bij de VK, misschien heeft zij nog andere tips. Groetjes, Krissa