Kraam bedankjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Sannie92, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

#1 Sannie92, 8 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2015
    Hello dames!

Aangezien ik in de zwangerschap ziektewet zit en ik me een beetje probeer bezig te houden ben ik een orgineel kraam bedankje aan het maken.

Ik maak een mutsje zoals op de foto hieronder. Maar nu wil ik graag de naam van onze aanstaande meid erop zetten. Ik vroeg me dus af of de dames hier crea genoeg zijn om een ideetje mee te verzinnen.

Daarbij hang ik dan een zakje met geboorte snoepjes.

Ik ben zeer benieuwd naar de reacties!

Bijgevoegde bestanden:

2. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Wat leuk zeg! Uhmm iets van een kaartjes maken op de computer en dan uitprinten. Gewoon een een zakje maken van tule met die snoepjes erin en dat vast nieten ofzo?

3. Sannie92

Ja dat vond ik juist minder leuk. Wilde graag de naam op dat mutsje. En na een avondje proberen heb ik inmiddels 6 mutjes voorzien van haar naam. Hieronder een foto met de eerste letter.

Is toch zo leuk he even lekker knutselen. En dan vliegt de tijd.:p

Bijgevoegde bestanden:

4. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Schattig hoor. Kan je niet verder helpen omdat ik echt niet creative ben.

5. Sannie92

Ik ben normaal ook echt niet creatief haha maar deze is best makkelijk en ik hou mezelf mooi bezig haha. De naam is wat moeilijker maar met een beetje geduld kom ik een heel eind.

6. Sannie92

Na flink wat knutselen, heb ik eindelijk ongeveer 60 kraam bedankjes af :D. Het was heel wat werk maar ik ben tevreden. En meteen lekker bezig geweest.

Tadaa :

Bijgevoegde bestanden:

7. Badeend81

Badeend81 Actief lid

12 jul 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er geweldig uit

8. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Wat leuk zeg! Heel mooi!

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    Wat een super leuk idee! ik zoek nog iets wat ik aan mijn clienten kan geven. Is het moeilijk om te maken? ben totaal niet creatief. En waar heb je die leuke zakjes vandaan als ik vragen mag? alleen dat met hartjes er in is al leuk.

10. Sannie92

Dankjewel voor de reacties! :)

@DeeDee:

Het is niet zo heel moeilijk. Die mutsjes kan je op internet vinden hoe je die maakt. De naam is iets lastiger maar even handigheid vinden. Doe je gewoon met een botte naald. Haal je iedere keer door het randje van de muts heen en zet je voorop vast aan een roze draadje door eronder door te rijgen.

Die zakjes heten organza zakjes besteld op Liefs & meer, organza zakjes, lint, trouw- en babyartikelenÂÂ

Ik ben absoluut niet creatief maar het is mij toch gelukt. Als ik het kan, kan jij het ook. Alleen een mutsje met een zakje is al enorm leuk.

Die snoepjes zijn gewoon pepermuntjes besteld op Snoepstore.nl - Online snoepwinkel

11. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    GE-WEL-DIG!! Wat leuk gedaan!

12. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Je hebt van die strijklabels met naam. Ik weet dat ze ze bij 'Goedgemerkt' hebben, maar vast nog wel meer.
    Let wel op het formaat. Denk dat dit een ieniemienie mutsje is, dus het moet wel passen natuurlijk.

Leuk idee trouwens!

Deel Deze Pagina