vast een zeker een stomme vraag maar vroeg het me gewoon af. gister zat die kleine bij mij op schoot toen mn schoonouders binnen kwamen. mn schoonmoeder liep naar hem toe om hem gedag te zeggen en ik zie ineens dat gezicht veranderen enn hij werd helemaal rood en zet het in een keer keihard op een huilen! met tranen erbij ook, hij was helemaal van slag en duurde ook wel weer even voordat hij weer rustig was. ik had echt zo iets van wat is dit nou? hij ziet mn schoonmoeder wel vaker maar dit heeft ie nog nooit gedaan. hoort dit er een beetje bij vanaf nu (bijna 3 maanden, hij is morgen 12 weken)? groetjes
ja ik denk dat het erbij hoort, die kleine hier had een poosje terug precies hetzelfde ook bij schoonmoeder(misschien ligt het daar aan) haha. ineens een gil en gelijk brullen had ik ook nog niet meegemaakt. daarna heeft ze het niet weer gedaan.
Renske heeft het een keertje bij mijn schoonzusje gedaan... en zij heeft al 2 x op haar gepast. Gelukkig nog niet weer gebeurd.
misschien dat het daar aan ligt haha vraag me af of ie het nog een keer gaat doen.. hij zit sowieso beetje anders te doen. als ie bij iemand anders zit gaat ie de hele tijd zitten piepn, ook bij mn vriend. pas als ie bij mij zit houd ie op
Mirza schrok ook wel es...maar lag aan de benadering van de persoon...soms komen mensen zo hard aanlopen of met harde stemgeluiden of doen zo enorm druk...is dat kind helemaal niet gewend...
Die van mij heeft dat ook een paar keer gehad... Vooral als hij net wakker is..zie je zijn lipje echt trillen en idd keihard huilen, echt sneu
Jelmar heeft het ook een paar keer bij mijn vader gedaan, vond ik persoonlijk heel erg maar mijn vader is redelijk groot en robuust met bril, dus tja.... Nu alles gelukkig weer goed!
Ik herken het ook hoor, zowel bij vreemde gezichten als bij familie. Vooral als mijn dochter moe is of zich net even aan het concentreren is op iets anders.
nou gister weer bijna bij mn schoonmoeder. ze had het zelf ook door dus liet hem even met rust. daarna ging het wel goed dus stond zij aan de ene kant en mn schoonvader aan de andere kant te kijken naar hem. toen ging de hond ineens rennen (gebeurt 100x per dag dus niks nieuws) en toen weer huilen en helemaal overstuur. snap er niks van
sprongetje? in zn ontwikkeling ofzo? ja maar bij mij doet ie het niet. hijs hartstikke vrolijk. alleen papa en andere mensen zijn niet leuk. weet dat ie nog niet eenkennig kan zijn maar hij vind op dit moment niemand leuk
Ja, in zijn mentale ontwikkeling, volgens het "Oei ik groei." boek. Maar als hij bij jou niet hangerig en huilerig is, dan is het misschien niet een sprongetje. Ja of wel en reageert hij anders dan andere kindjes. Jij bent in ieder geval echt veilig voor hem, zwaar maar ook mooi toch Kijk het even aan en vraag het anders op het CB.
Dat deed mijn dochter altijd bij mn zus en beste vriendin, voelde me zo lullig tegenover hun, maar het gaat over ze rent nu keihard op mn zus af als die binnenstapt, en die ziet ze bijna nooit
Mijn zoontje deed dat altijd bij mijn ouders. Ze wonen best ver weg en we zien ze ongeveer 1x per maand. Maar sinds hij 3mnd is, is het altijd dat trillipje en dan kei hard krijsen als hij ze ziet. Ik vind het wel sneu, maarja het is nog een kleintje. Er komt nog een tijd dat hij helemaal gek zal zijn op zijn oma en opa. Ik merk wel dat hij nu ook bangerig is bij mensen die hij niet kent of lang niet heeft gezien. Ze moeten hem dan niet meteen willen oppakken. Eerst wilt hij de kat uit de boom kijken bij zijn mama en als hij ziet dat alles oke is. Dan mogen ze pas met hem spelen.
nou een sprongetje van een week lang dan. hij is zó huilerig. met kerrst helemaal. echt een drama. kerstavond 1x gehuild, 1e kerstdag avond 3x gehuild en 2e kerstdag avond alleen maar als ie wakker was (we waren niet thuis maar op bezoek bij de oma's en opa's s'avonds.) voor het eerst nu ook in de auto op de terug weg in de maxi cosy en pas toen we thuis waren werd ie stil hij is echt ontroostbaar elke keer, nu dus ook bij mij. en maar overstrekken en niet willen slapen en wel moe zijn pff vermoeiend hoor!
haha hier ook; ik vind het stiekem leuk dat ie begint te huilen bij m'n schoonmoeder, ze is dan ook zo hebberig op onze kleine Klinkt trouwens wel als een sprongetje hoor Silly.