k*t postcode loterij

Discussie in 'De lounge' gestart door Fluffi, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Oktober 2010 heb ik mijn 2 loten bij de postcode loterij opgezegt. In november kreeg ik een mail dat me loten weer geactiveerd waren. Ze hebben tel contact opgenomen maar ik heb ze nooit aan de tel gehad dus dat is al raar maar goed heb gebeld en gezegt dat ik dit niet wilde dit kon binnen 7 dagen tel door gegeven worden. Ik moest een brief schrijven want ik was te laat met bellen. 15 nov mail gehad 19 nov gebeld dat is al geen 7 dagen voor mij. Ik moest maar een brief schrijven. Ze hadden ook al 21 euro afgeschreven. Die heb ik ook in de brief terug gevraagt. Nadat ik de brief verstuurd had hebben ze nogmaals 21 euro afgeschreven. Dat was voor de extra trekking. Ik ben er toen ook van uit gegaan omdat ik al een brief had geschreven met de mededeling dat ik die loten niet meer wilde dat ze beide 21 euro wel terug zouden storten.

Niet dus. Ik heb toen 1 malig 21 euro terug gestort gekregen.
    Weer een brief gestuurd geen reactie. Een mail gestuurd geen reactie. Tel contact opgenomen en toen werd gezegt dat ik weer een brief moest schrijven en specifiek de extra trekking terug moest vragen. Dat heb ik weer gedaan en weer geen reactie. Vorige week een mail gestuurd en uit eindelijk werd ik gister gebeld.
    De medeling wasik krijg me 21 euro niet terug :$

De trekking van december is al geweest dus om die reden kunnen ze het niet terug storten.

Nou daar ben je dan goed mee. Ik heb bijna een uur aan de telefoon gezeten met hun maar ze willen het niet terug storten terwijl dit alles hun fout is.
    Ik ga nog even bij de bank proberen te vragen of hun het niet terug kunnen storten (dat hoop ik dan maar) en anders weet ik het ook even niet meer.
    Heb nu nogmaals een brief geschreven naar hun en het nog allemaal een keer uitgelegt kijken wat ze nu gaan zeggen maar ik vind dit echt belagelijk.

Zo moest het even van me afschrijven

2. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Mijn moeder heeft ook ruzie met ze gehad. Ze zou een keer meedoen en dan een lot gratis krijgen ofzo, maar ze moest toch beide loten betalen. Toen gelijk opgezegd, maar weer werd er geld afgehaald. Zij kreeg ze wel aan de lijn en het is nu opgelost. Het heeft wel even geduurd, maar niet zolang als bij jou. Dus inderdaad k*t poscode loterij, dat je op die manier je geld moet verdienen.

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik ken het en je kan ze beter een aangetekende brief versturen....

4. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Oh herkenbaar....voordat wij die stomme loten eens opgezegd kregen bij mijn schoonvader waren we maanden verder. We moesten in de brief alles tot in detail vermelden, en altijd vonden ze wel weer iets waardoor ze het niet konden stopzetten (wat onzin was want alles wat ze nodig hadden, deelname nummers, adres, geb.data etc stond erin). Dit heeft ons ook doen besluiten NIET lid te worden van de postcodeloterij...

Sorry heb verder geen tips voor je of kan je niet helpen...sterkte met de afhandeling!

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Hier precies hetzelfde!! Dat heeft mijn doen beslissen om nooit maar dan ook nooit meer lid te worden...

6. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Deze brief ga ik inderdaad aangetekend opsturen

7. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Mijn loten waren al opgezegt en heb daar ook een bevestiging van gekregen maar op een wonderbaarlijke manier zijn ze weer geactiveerd. Ze zeggen dat ze telefonisch contact met MIJ hebben opgenomen alleen ik heb ze nooit aan tel gehad.
    Ik ga toch geen loten opzeggen om ze twee weken erna weer te activeren

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    erg irritant, als je het aangetekend verstuurd met alles erin geschreven waar ze maar over kunnen zeuren en met een mededeling erbij dat als het nu niet opgelost word zoals het hoort je een advocaad hebt klaarstaan... dan ineens kan alles wel want negatieve publiciteit zitten ze niet op te wachten...

9. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Ik heb er idd bij gezet dat als ik het op deze manier niet terug krijg het op een andere manier ga doen. Ben benieuw hoe ze reageren

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wat een zeik! consumentenbond? rechtsbijstand?
    niet voor t geld maar gewoon omdat het niet zo hoort!

snap dat je pissig bent

11. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wat een gedoe zeg. Irritant in elk geval.
    Maar, nu ga ik even advocaat van de duivel spelen, ik kan wel begrijpen dat je het geld van een reeds voltrokken trekking niet terug krijgt. Stel je had in die maand een grote geldprijs gewonnen, had je die dan ook geweigerd?

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Dat doet toch helemaal niet terzake?

Het gaat erom dat ze opgezegd heeft en dat het niet goed afgehandeld is.
    En stel dat ze dan wel een grote prijs had gewonnen, dan had ze er gewoon recht op gehad omdat ze heeft betaald.

@TS: incasso van een loterij kun je helaas niet storneren.
    De bank kan je dan ook niet verder helpen.

Ik ben wel lid en blijf ook lid. Heb zelf wel een keer een leuk bedrag gewonnen en hoop gewoon dat het nog een keer gebeurd :D

(was geen hoog bedrag hoor...2000 euro ofzo, maar wel erg leuk)

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Heel herkenbaar dit ! Ik dacht ook mee te doen met 1 gratis lot, maar heel toevallig was het in die maand een extra trekking. Ongevraagd 20 euro van me rekening afgehaald. Meteen daarop heb ik ze een aangetekende brief gestuurd met de mededeling dat ik per direct wilde stoppen. Als reden opgegeven dat ik niet achter hun goede doelen stond. Daar kunnen ze niks tegen beginnen. Daarna ook nooit meer iets van ze gehoord, en als ze nog een keer bellen, zeg ik meteen NEE !

14. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Juist

15. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Ik ben bij de bank geweest en ze kunnen inderdaad niks doen.
    Ik heb de brief al geschreven en ga hem ook tav de directie sturen.
    Mocht dit niet baten dan ga ik idd kijken wat ik kan doen met rechtsbijstand verzekering.

16. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Toevallig die maand had ik een prijs. Weliswaar geen geld prijs maar ik kon soep en een rookworst ophalen.
    Dit heb ik NIET gedaan

En nog even terug te komen op het geld terug te storten van een reeds getrokken trekking, ze hebben er 2 afgeschreven in de maand december waarvan ze er 1 wel hebben terug gestort dus dat is dan onzin van ze omdat dan te zeggen

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb jaren bij postcodeloterij gewerkt.. dat gedoe met gratis loten ken ik ja.. je moet er altijd bijzeggen u speelt 1 maand gratis mee, daarna blijft u meespelen tot u weer op zegt. helaas deden veel collega's dat niet ivm behalen van hun targets.. opzeggen nooit problemen mee gehad.. (en ik heb vaak opgezegd omdat ik soms targets niet haalde en kochten vrienden van mij een lot om 1 keer mee te spelen en daarna op te zeggen).

Ik meen dat je via rechtbank etc je gelijk niet zal krijgen, mede door genoemd voorbeeld.. trekking is geweest, voor zelfde geld had je de miljoenenprijs gewonnen.
    Dat jij je rookworst niet opgehaald hebt.. daar hebben ze geen boodschap aan.. de bon om het te halen heb je wel ontvangen.. Dan had je die terug moeten sturen met begeleidend schrijven waarin staat dat je geen lid meer bent etc..

Tis heel vervelend.. maar geloof niet dat je er nu nog wat aan kan doen

18. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Als dat zo zou zijn waarom hebben ze dan wel al 1 trekking terug gestort vraag ik me af.

Ik vind het gewoon dieven.

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik denk dat dat juist in deze zaak wel relevant is, omdat het nu eenmaal zo werkt. Ze kan haar geld niet terug krijgen omdat de trekking al is geweest! En inderdaad, ze had recht gehad op een eventuele grote prijs omdat ze toen betaald had voor haar loten. Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben, maar snap je mijn punt?

20. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

Ik begrijp het ook wel hoor wat jij zegt, maar wat ik dan niet kan begrijpen is waarom hebben ze wel al een keer eerder 21,- euro terug gestort terwijl die ook in december is afgeschreven. Daar gaat het mij ook om.
    We wachten het gewoon nog maar even af

Deel Deze Pagina