Vandaag heb ik bezoek gehad van iemand van Moeders voor Moeders. Ik wilde daar heel erg graag aan meedoen, omdat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is om zwanger te worden. Mijn vriendin is bezig met haar 3e IVF poging en ik heb tegen haar gezegd dat ik het indirect ook voor haar doe. Dit vond ze erg fijn om te horen. Bij mij ging het in de eerste instantie ook niet vanzelfsprekend, maar zeer onverwachts is het bij mij toch op de natuurlijke manier gebeurd. Anders had ik echt wel heel erg blij geweest met het medicijn die ik zou moeten krijgen wat gemaakt is van het HCG-hormoon! Zijn er onder jullie nog die meedoen met MvM? Ik ben wel benieuwd
ik heb bij beide zwangerschappen meegedaan vondt het een kleine moeite om te doen en natuurlijk ook wel een beetje voor de kado's die je krijgt
ik doe ook mee...ik mag meedoen tot 29 april...en dan heb ik 10 wkn meegedaan en een mooi boek rijker
ik doe op dit moment nog mee tot aan 28 april dan heb ik de 10 weken eropzitten van urine sparen. ik vond het een kleine moeite maar ben ook wel weer blij dat ik straks niet op zo een maat beker hoef te plassen de volgende zwangerschap als ik die zou hebben zou ik weer mee doen. ook ivm als ik het medicijn nodig heb wil je het ook kunnen gebruiken...
Ik heb ook meegedaan. En idd omdat ik zelf ook verschillende hormoonbehandelingen heb gebruikt,dus dan is dat wel het minste wat je terug kan doen voor anderen.
Ik heb de volle 10 weken meegedaan. Zelf heb ik alleen Clomid gehad om zwanger te kunnen raken, gelukkig had ik zelf een goeie eisprong. Maar er zijn inderdaad een heleboel vrouwen die de medicijnen met HCG nodig zijn. En het is in principe een kleine moeite om dit voor hun te kunnen doen. Ik moet toegeven dat het ook fijn was om na de 10 weken weer "normaal" naar de wc te kunnen. Maar ik ben er wel trots op dat ik dit heb kunnen doen.
ik heb gister ook een afspraak gemaakt met de vrouw van moeders voor moeders. het is een kleine moeite en je kunt er een hoop vrouwen gelukkig mee maken. ook heb ik de vriendin van onze neef opgegeven. ik heb haar op het idee gebracht en ze vond het super om ook mee te kunnen helpen... ik ga zeker de volle 10weken meedraaien. als ik voldoende hcg heb uiteraard. groetjes marijke
Ik doe ook mee! Heb zelf Pregnyl gebruikt en dat wordt hiervan oa gemaakt, dus ik vond het niet meer dan logisch om dit voor andere ook te doen! Vind het een kleine moeite en ben dan ook van plan alle 10 de weken mee te doen!
ik heb ook meegedaan, moet wel eerlijk zijn dat ik blij was dat het de laatste keer was vorige week. Wat mij "op de been hield" was inderdaad de gedachten dat zwangerworden niet voor iedereen zelfsprekend is.
ik had heeeeel graag mee gedaan maak ik kwam er pas achter dat ik zwanger was toen ik 16 weken was dus helaas kon het niet meer ik hoop met de volgende zwangerschap er wel mee te kunnen doen ik heb zelf iemand in de buurt die niet op de gewoone manier zwanger kan worden ik heb gezien hoe ze er voor heeft geknokt om toch een mooie meid op de wereld heeft gezet dus als het kan dan doe ik het echt wel ik heb dan het geluk dat ik wel op de natuurlijke manier zwanger kan worden maar er zijn zo veel meiden / vrouwen die graag een kleintje willen maar niet kan
ik doe nog tot 29 april mee aan Moeders voor Moeders, vind het een dankbare taak, maar vind het ook wel fijn dat ik straks weer op de wc mag plassen !
wat vond ik het heerlijk dat ik weer gewoon in de wc mocht plassen na 10 weken. Ik ging ook steeds meer smokkelen tegen het einde toe. Maar volgende keer zou ik weer meedoen, het is toch een kleine moeite
ik heb ook mee gedaan. helaas bij ticho niet maar bij deze kleine spruit wel. mocht ik later weer zwanger worden dan zou ik zo weer mee doen
Ik heb straks ook 9 weken meegedaan, wilde wel 10 weken, maar de informatrische kon niet eerder dan in week 7 langskomen.... Straks nog ff langs het depot rijden, m'n volle kratten inleveren voor de laatste ronde lege en dan ga ik de laatste week alweer in! 't is toch eigenlijk best snel gegaan zo....