Op een leuke manier verjaardag vieren.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik snap dat je het rot vind voor je kids dat op hun verjaardag niet de hele kamer vol zit, maar wat hier al gezegd is; als zij het niet kennen zullen ze het ook niet zo erg missen.
    Maak er met je gezin een leuke dag van. Ik vind het idee van een thema met verkleden enzo heel erg leuk. Je kunt de kadootjes geven dan ook in het prinsessen thema doen (bijvoorbeeld schatkist zoeken, draak verslaan) en een dagje weg is voor de kids natuurlijk hartstikke leuk. Of ergens pannekoek eten. En je zou natuurlijk ook je kids een kinderfeestje kunnen laten geven en vriendjes kunnen uitnodigen.

Als ik terugdenk aan mijn kindertijd zijn mijn verjaardagen met de hele kamer vol familie niet mijn mooiste herinneringen. Ik vond het eerlijk gezegd helemaal niet zo leuk dat allemaal die vreemde mensen kwamen en ik zo in de belangstelling stond. Mijn mooiste herinneringen zijn de dagjes uit met mijn zusje en ouders, naar de Efteling, naar de bioscoop (mochten we zelf een zak snoep scheppen) naar het strand, naar de dierentuin of het circus, pannenkoeken eten. En de gezellige feestdagen, kerst, pasen, sinterklaas.

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Zijn er geen kinderen van de peuterspeelzaal waar ze graag mee speelt? Misschien kan die ouders uitnodigen om een stukje taart te komen eten in een indoor speeltuin. En anders gewoon lekker naar de dierentuin oid. O en zeker niet meer naar al die andere verjaardagen gaan! Je geeft nu een signaal af dat ze over je heen mogen lopen.

Jammer dat het zo mega ver weg is, mijn dochter wordt ook 4 over 2 weken en ik was anders rustig langs gekomen bij zoiets.

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd naar dat restaurant.

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve reacties en tips! Zitten leuke ideeen tussen, waar ik zeker wat mee kan! Zal het er vanavond meteen met me man over hebben. Dan meteen ook wat bedenken voor onze jongens volgende maand!

En lotje dat is ook zo, misschien vinden ze het helemaal niet leuk. Ik vond het wel altijd reuze leuk met me familie, en mis dat best wel. Maar goed dat is mijn gevoel. Kan best zijn dat zij er niet mee zitten. Ik wil ze gewoon een leuke verjaardag geven, en dat gaat helemaal goed komen met alle tips van jullie!

078mama je was van harte welkom geweest met je kinderen, maar het is inderdaad te ver hihi....

5. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    He, met dit soort berichtjes krijg ik altijd zo'n naar gevoel... zielig voor de kindjes... die kunnen er niets aan doe dat het niet lekker loopt tussen familieleden.

Maar misschien een stomme vraag? Wie bedoel je met familie? Echt ouders, broers en zussen?

Wij hebben zelf niet zo'n hele grote familie. En tijdens de eerste verjaardag van ons zoontje zat ondanks dat toch de kiet vol. En dat is ook niet altijd fijn hoor, zo'n mensenmassa.

Maar ik kan me voorstellen dat de rede je pijn doet, en je een leuk feestje voor je kindjes wilt.
    Ik hoop dat de feestjes uiteindelijk toch nog super worden, maar dat zal vást wel!

6. Troelala21

Mijn ouders en s-ouders en mijn zusje en s-zusje komen altijd. Voor de rest zijn er geen oom's en tantes, neefjes en nichtjes enz....Het gaat me ook niet om een hok vol, maar het voelt gewoon rot dat niemand zich laat zien, zelfs niet horen,een kaartje kan er ook al niet meer af. Vind het gewoon rot, wij sturen kaartjes of een belletje en zij doen niks.....Maar goed ik ga zorgen dat ze een leuke verjaardag krijgen dankzij jullie tips!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat ik vroeger helemaal geweldig vond was een rondleiding bij de mac. had toen paar vriendjes en vriendinnetjes maar misschien dat je de mac kan bellen met de vraag of je kids ook gewoon lekker samen kunnen komen kijken. vroegah mocht de jarige zelf een hamburger maken en werden we opgesloten in de inloopvriezer. super leuk voor kinderen (als ze niet net als ik clausterfobisch waren :p) en de hamburger vond mn moeder IETS te zout whahah.

8. Troelala21

Dat heb ik vroeger ook gedaan, vond het helemaal geweldig. Misschien iets leuks voor de jongens. Niet voor me meisje want die vind al snel iets eng...

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik hoop dat jullie een top dag voor jullie meisje krijgen. Erg jammer dat de familie het dan laat afweten..

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

nu is de mac niet meer zo leuk helaas
    wij hebben het ook gedaan voor onze zoon jeetje Jeremy vond het echt niet leuk en zei nog wat is dit saai agerm zitten wij daar met ons goed gedrag:(
    vond het erg jammer hij het niet leuk had gevonden de rondleiding word ook niet op een leuke manier gedaan en ze ging ook heel vaak weg wat onder onze ogen niet kon we zijn er de hele tijd bij gebleven maar vond het echt erg jammer

Deel Deze Pagina