Nou mijn verstandskies is vanochtend getrokken en tot nu valt het me allemaal erg mee. Nu is mijn tandarts ook ontzettend lief voor me, omdat hij weet van mijn angst. De prikken voelde ik niet, behalve die in mijn gehemelte, maar dat was maar heel even. Mijn kies lag er heel makkelijk voor zei hij en hij zou ook voorzichtig doen, dat verminderde de kans op veel napijn. Lief he! En inderdaad, hij was er zo uit! Hij had eerst nog even een gaatje gevuld aan de andere kant. En daarna dus mijn kies getrokken. Echt met een paar seconden hield hij hem al hoog in de lucht! Nu even lekker uitrusten en daarna inpakken voor de vakantie. Heb de paracetamol klaar liggen en zo direct ga ik mijn gaasje eruithalen. Nog even een klein vraagje, aan de kant waar hij een kies gevuld heeft, is het een beetje gevoelig als ik mijn kiezen op elkaar zet. Is dat normaal??'
Fijn dat die kies er zo uit kwam! Zo'n gevulde kies, wil wel gevoelig zijn. Met die nieuwe vullingen kun je wel wat drukpijn hebben de eerste dagen. Maar het moet wel snel beter worden daarna..
okee, dan weet ik dat! Heb ook wat last aan die kan op mijn mond open te doen. Misschien heb ik te krampachtig gedaan en heb ik nog wat last van de verdoving... komt vast wel goed... Verstandskies gaat tot nu toe prima...
ik zou nog maar even op het gaasje blijven bijten. Weet niet hoelaat het gebeurt is maar 2 uur op een gaasje bijten is wel aan te raden. Ook niet spoelen.
Dat heb ik ook gehad zo'n 5 weken na mijn bevalling . Heb er geen last van gehad gelukkig. Heb zo'n klein uurtje op de gaasjes gebeten en heb ze er toen uitgehaald. Toen leek het nog alsof het bloed eruit stroomde maar was gelukkig niet het geval :d.
heb na een uur gaasje eruitgehaald en bloeden was ook gestopt. Heb geen bloedsmaak meer in mijn mond gehad. De pijn valt enorm mee, het zeurt heel klein beetje, maar dat is dan ook alles. Ik slik wel om de paar uur paracetamol, totdat ik ga slapen. Dan kijken hoe het morgen is, dit was een tip van de tandarts. Nee ik weet dat ik niet mag spoelen, dus doe ik ook niet. Heb vanmiddag een bakje kwark gegeten en eet nu een paar plakjes kaas. Ik weet dat ik mag eten, maar vind het gewoon nog een beetje eng! hihi... Mijn andere kant waar gevuld is gaat inmiddels ook al beter. Denk dat mijn spier een beetje verkrampt was ofzo. trekt al aardig weg!
Tegen mij zeiden ze toen na een half uur het gaasje eruit halen. Heb ik toen gedaan en heb toen nog zeker een uur gebloed ofzo, heb een hele keukenrol nodig gehad om het bloed te lozen, dat slik ik dus echt niet door. Maar gelukkig viel het mee, kan je met een gerust hart op vakantie.
Nou heb vrijdag nog een klein beetje beurs gevoel gehad, zaterdag was dit alweer verdwenen. Mijn man zag gisteren ook dat het gat al aan het dicht gaan is (heel fijn, kan ik tenminste weer aan beide kanten eten!), dus het gaat echt super!!! En we genieten heerlijk van onze welverdiende vakantie!!!