Op een persoon vallen puur qua innerlijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Kelly19, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik heb mijn man leren kennen via een datingsite...en eigenlijk was hij helemaal niet mijn type, ik viel op donker en hij was blond, maar ben toch met hem in gesprek gekomen!

En na heel veel mail en belcontact hebben we toen een keer afgesproken. (toen hadden we al 4 maand contact met elkaar)...Het was in mijn ogen een leuke man om te zien, maar had niet direct vlinders ofzo...maar hij was zo ontzettend lief dat die vlinders vanzelf kwamen! En die zijn er soms nog steeds!
    Het kan me zo ineens overvallen en ja, nu is het helemaal mijn type!:D

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik moet een man toch echt wel uiterlijk aantrekkelijk vinden. Tuurlijk speelt innerlijk voor mij ook een enorm grote rol. Je hebt genoeg mooie mannen met een enorm rot karakter.

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Dat mag toch ...... Ik bedoel ik weet dat mijn man mijn zusje bijv ook een mooie meid vind om te zien maar ik vind ook echt niet alleen mijn man aantrekkelijk van de miljoenen mensen op de wereld dus het zou nogal naïef wezen om te denken dat ik de enige mooie vrouw op de wereld Ben in zijn ogen haha

4. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb mijn man via internet leren kennen . We zijn uuuuuren gaan bellen en ben verliefd geworden. Daarna heb ik hem pas voor het eerst gezien en qua uiterlijk was hij niet echt mijn type. Maar dat maakte het niet minder en in de loop der tijd ben ik hem vreselijk aantrekkelijk gaan vinden. Alsof uiterlijk en innerlijk in mijn ogen bij elkaar gekomen zijn.

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier nog een! Haha

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Tja, nee maar dat vind ik toch anders.. Dat hij echt gevoelens voor haar heeft gehad enzo, het lijkt me best ongemakkelijk.
    Mijn vriend had bijv een ex-vriendin in zijn vriendengroep gehad (donker en heel erg knap), hij heeft best lang nog een soort zwak voor haar gehad. Ik vond dat vreselijk!! Vooral omdat we haar dus best veel zagen.
    Maar goed, zegt misschien meer over mij dan over het feit op zich. Als jij er geen problemen mee hebt, is dat natuurlijk prima ;)

@spitsmuis, dat klinkt idd heeeel romantisch :hartjessmiley:

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij mijn ex viel ik echt op innerlijk. hij was zo lelijk als de nacht (en dan niet overdreven) en schaamde me zelfs wel is om zijn foto te laten zien aan vriendinnen en klasgenoten/collegas. heb het 2 jaar met hem volgehouden want hij was zo lief :) en met lief bedoel ik dat hij kwa karakter het prins op het witte paard was. romantisch en ik stond echt op nr1.

daarna kreeg ik mijn huidige partner die was echt een plaatje. moest de meiden van hem afslaan en ben echt op zijn uiterlijk gevallen. (ondertussen 40 kilo zwaarder :)). spierbundel, sixback en een koppie jammie haha. kwa karakter was hij ook erg matcho, helemaal niet romantisch en zelfvertrouwen over de top (nu nog trouwens)
    toch pas ik beter bij mijn huidige partner dan bij mijn ex. die was echt een softy

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb mijn man via internet leren kennen. Had wel een foto bij z'n profiel staan (datingsite), maar was nou niet echt dat ik van m'n stoel viel van zijn overweldigende hunkigheid... Toen we echter berichtjes aan het uitwisselen waren, viel ik helemaal hals-over-kop voor zijn humor en spontaniteit! Hij was zooooo leuk!!
    Na 2 weken mailen, bellen en smsen hebben we elkaar voor het eerst live ontmoet en dat was wel heel spannend, want dan komt de lichamelijke kant erbij kijken. Gelukje: hij rook perfect (mijn neus is erg belangrijk in dit soort kwesties, haha) en zag er leuk uit. Absoluut niet wat ik altijd voor me had gezien als 'perfecte man', maar zeker leuk genoeg voor lichamelijke aantrekkingskracht, zeg maar :D
    Uiteindelijk ben ik dus in eerste instantie absoluut gevallen voor zijn innerlijk en was ik later blij dat zijn uiterlijk meeviel ;)

Voor de duidelijkheid: ik vind mijn man echt geweldig om te zien, hoor! Tis een leuke vent, vinden velen met mij. Tis alleen geen Johnny Depp :)

Deel Deze Pagina