op een schaal van 1-10

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lennylenn, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Mijn man krijgt een dikke 10 :D Ik had het me niet beter kunnen wensen en Nynke ook niet ;) Ze begint nu al een papa's kindje te worden, als we allebei voor haar zitten om haar aan het lachen te krijgen, dan moet ze altijd het hardste om papa lachen ;)

2. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Een 10 !!

Hij is helemaal verzot op haar, heerlijk om ze samen te zien, mijn schatjes!

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik geef mijn vriend ook een dikke 10! Hij is echt een superpapa, al vanaf het begin. Hij is degene die er 'snachts uitgaat als het nodig is (komt gelukkig maar zelden voor), en hij heeft een heel ochtendritueel met haar (uit bed halen, flesje geven en aankleden enzo). Hij is wel eens bang dat ze "te laat" wakker word en dan geen tijd meer voor het ochtendritueel heeft.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Mijn man krijgt ook een 10. Hij is al vanaf het begin superbetrokken, doet alles wat nodig is, gaat er gerust ' s nachts uit en doet leuke dingen met ons zoontje. Ben echt supertrots op hem wat dat betreft!

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Mijn man krijgt ook een dikke vette 10. Hij doet het echt super met de kleine. Verzorgt hem goed, speelt met hem en ik kan zo nog wel doorgaan met positieve dingen opnoemen. Ik zou me dan ook echt geen betere/lievere/leukere man kunnen voorstellen en de kleine geen betere/liever/leukere vader:). We zijn echt een happy family.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    als de babys nog erg klein zijn vind hij ze eng ofzo haha en geef hem dan een 6je. hij is wel een goede vader en hoor vaak genoeg de opmerkingen "heyhey schatkijk hij lacht" of hey schat hoor hem kletsen" of "jahoe schat alicia plast op het potje haha" allemaal van die kleine dingen die een slechte vader echt niet zouden opvallen dus dat is hij zeker niet. en dan dat overdreven zielig doen als ze vallen ofzo. hij kan er echt zon drama van maken en vind het super zielig terwijl oze dochter het allang weer vergeten is kan hij er uren op doorgaan. en dan dat huilen als de kindjes ter wereld komen zegt al genoeg

nu mijn dochter ouder wordt en hij er mee kan spelen zonder bang te zijn dat ze breekt (net of ze dat doen :)) geef ik toch wel een 8. het kan altijd beter haha maar hij doet zeker zijn best om een goede papa te zijn. nadeel is toch wel dat hij ze te verwent en daarom een 8. teveel verwenne is ookniet goed

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ook hier is papa niet in een cijfer uit te drukken zo geweldig is hij maar op een schaal van 1-10 scoort hij met gemaak 1000 hihi...

8. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
  9. Tese

Tese Niet meer actief

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

een dikke 0, wou dat er wat lagers bestond haha

Hier ook een alleenstaande moeder dus...

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik geef een 0 omdat mijn ex totaal niet naar zijn zoon omkijkt en niks laat horen liever nog lager dan een 0 dus een -10! Ik doe het ook al een jaar helemaal alleen. Waardeloze vader dus... gelukkig zijn er ook genoeg goede vaders zo te lezen.

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Kloppen jullie cijfers ook met de verwachtingen die jullie van je partner hadden in de zwangerschap?

Deel Deze Pagina