Er moest wel iets gebeuren... Ik bedoel.. 115 kilo en 163 cm lang.. Dan zit ik echt in de morbide obesitas... Met mijn manier van eten zag ik mezelf geen 80 worden en misschien binnen tien jaar al in een rolstoel omdat ik soms al last van mn voeten kreeg.. Hoe 't ( TLC )op mn pad gekomen is weet ik niet meer, maar ik denk dat t zo heeft moeten zijn... Op 1 juli op pad geweest voor een informatie gesprek en daar min of meer de knoop doorgehakt dat ik dit moet volgen.. Ze noemen t tenslotte niet voor niks " mijn laatste dieet". Alleen..tis kostbaar en t bedrag moest in 1 keer betaald worden.. Gelukkig dat mn man me wil helpen en hij heeft t betaald.. Ik heb bloed laten prikken en met de uitslag daarvan is voor mij een dieet samen gesteld.. Wat ik mag hebben, kun je op 1 zijde van een A4-tje zetten.. Geen suikers en producten waar t inzit, geen aardappelen, rijst, pasta's en brood.. Wat rest is een aantal magere vlees/vis-soorten, groenten, 2 keer fruit ( ook niet alle soorten) en een paar crackers... Vanmorgen stiekem op de weegschaal gestaan ( de bedoeling is eens per week) en de eerste 5 kilo bleken weg te zijn.. Ik merk t ook al aan mn lijf.. in mn taille had ik van die randen vel/vet die op elkaar hingen... maar vanmorgen niet.. en achter, boven mn billen ook zo'n rand ( war ik echt enorm hekel aan had) die voelde "gladder".. Ik zal eens proberen een foto te bemachtigen die van me gemaakt is, vlak voor ik t programma ging volgen.. Ik zit er op de grond en Gijs zit bij me.. Echt.. ik werd zelf misselijk van die foto... en dacht "Ja meis.. ;t is echt zo triest gesteld"... Ik ben nu 4 dagen echt bezig en nog langs niet op t end.. ook zal ik nog vele moeilijke momenten krijgen, maar hoop dat mensen in mn directe omgeving me daar door kunnen slepen..
heel veel succes met het volgen van je dieet. Ik hoop dat je genoeg stimulans krijgt om het vol te houden, zet hem op
Succes meis ! Ik weet zelf hoe erg het is om dik te zijn en echt te moeten afvallen, ik woog 126 kg en was 1.72 Ik heb het via Sonja Bakker gedaan en voor mij was dit het beste dieet ben er in 10 weken 13 kg mee afgevallen ... Maar je zegt 4 dagen bezig te zijn en al 5 kilo afgevallen te zijn, lees ik dat nou goed ? Want hoe mooi dat ook is en graag ik het je gun dat is wel heel veel meis, en das echt niet goed voor je. .. te snel afvallen kan ook nadelig werken ..
Wat goed dat je wat aan de kilo's wil doen! Ik heb veel respect voor mensen die zoveel moeten afvallen, waarbij het ook nog lukt. 5 kilo al! wouw, hartstikke knap. HƩƩl veel succes iig, het gaat je helemaal lukken. Tip; neem die foto overal mee naartoe en als je dan van plan bent te 'zondigen', even de foto erbij pakken, een goede stimulans!
Heel veel sterkte, de eertste weken zijn het moeilijkst. Mij was het ook gelukt om 45 kg af te vallen. Vraag extra hulp als je op gewicht wilt blijven dat is pas een echte strijd!! Succes, succes, succes!
Weet je wat je ook kan doen met die foto ( dat heeft Sonja Bakker namelijk bij mij gedaan ) is je allerergste foto van jezelf op de koelkast plakken en op de la / kast oid waar alle lekkere spullentjes in liggen, iedere keer als je dan trek krijgt en je ziet die foto dan denk neeeeee ik laat het liggen ... Ik zal ff een foto maken van hoe Sonja het bij mij heeft gedaan
ja van TLC adviseren ze ook om een "onflateuse" foto van jezelf op te plakken.. Maar dat vind ik niet zo prettig.. Heb t op dit moment ook nog niet nodig.. euhm.. die 5 kilo is vanaf 1 juli gerekend.. Ik heb eerst een week een soort ontgiftingsprogramma gevolgd, waarbij ik per dag steeds minder koolhydraat mocht hebben.. zaterdag mocht al geen brood enzo meer eten.. Ben zondag met t programma ( alle vlees en groente afwegen) begonnen... Maandags is mn "officiƫle" weeg/meetdag.. dus eigenlijk "telt" maandag pas wat de weegschaal aangeeft..
De eerste weken val je altijd heel snel af. Je verliest dan heel veel vocht. Maar na een weekje of 3 gaat het minder snel.
Heel veel succes meis! Mn buren volgen dat dieet ook en zijn ook al flink afgevallen nu. Volhouden he!
Dat klopt maar 5 kilo in een week is echt teveel hoor Maar ik lees nu dat TS wat langer bezig is geweest met afvallen .. dus dan is het wel netjes, je kan namelijk als je het gezond wilt houden het beste 1 - 1.5 kg per week kwijt raken
ik wens je heeeeeel veel succes !! hopelijk is dit voor jou DE manier om af te vallen .. je hebt je motivatie en zo te lezen ook een lieve man die je steunt ! je bent al super knap bezig en al 5 kilo er af een een prachtig resultaat !! ga zo door .. k hoop over een paar weken/maanden te lezen dat je je doel hebt bereikt het is mij eindelijk ook gelukt ik ben op 4-1 begonnen met lijnen en in 6 mnd nu ook -16 kilo !! dus hou vol ..
Heel veel succes. Ben ook ooit 20 kilo afgevallen alleen door een dieet te volgen dat ik zelf samen had gesteld. Goedkoper en het werkte ook. En denk dat het even een of topic iets is maar denk als je er geld aan moet spanderen dat dat zonde is. Maar dat is mijn mening. Je vertelde dat het best veel geld koste. En nee ga niet belerend doen. Wat ook ik ben een zware 162,en 108 kilo dat was 114. Gewoon drie keer per dag eten. Twee kleine tussen doortjes en heel belangrijk ga met een lege maag naar bed dus zeker na 20. uur niks meer eten dat werkte hier als een trein. Alleen niet volg gehouden maar dat heeft met door zetting te maken. Nu je mijn verhaal gelezen hebt. Meis toch heeeeel veel succes en je kunt het.