Als ik Dano een groentehap geef wat wat plakkerig is, dan geef ik hem soms een slokje diksap tussendoor gemengd met 5 delen water. Nou hij trekt er een gezicht bij niet te filmen. ik probeer het nu al een paar dagen maar hij blijft het afwijzen, meer verdiunnen of minder helpt niet. daarbij gewoon water wijst hij ook af. Ik blijf proberen maar vind dit zo apart. Ik lachte me echt suf , hij kijkt me ook zo aan van hoe durf je me die troep te geven. wat is een alternatief?
Erik lust ook absoluut geen diksap en ook geen water of pyamapapje ofzo. Hij krijgt alleen borstvoeding dan, dat vind ie toch het lekkerste
Alyssa lustte tot voor kort ook geen diksap. Water was het enige wat ze dronk (op de flessen na). Ik bleef het zo af en toe aanbieden, en nu ineens vindt ze het heerlijk. Ik wissel water en diksap nu af.
Helemaal niet meer? Jammer, anders had je inderdaad gewoon even kunnen aanleggen (kan nog wel als je wilt hoor, voor het gevoel en voor die paar druppels die vol met antistoffen zitten). Heb je anders al eens rooibosthee geprobeerd?
Ik ben op een gegeven moment een voeding gaan afbouwen. en niet snel daarna de rest ook gaan afbouwen. ik vond het heel moeilijk, heb het er hier op t forum verder ook niet over gehad. ik had mijn beslissing genomen en dacht als ik dat hier neerzet komen er allemaal tegenargumenten en daar had ik op dat moment geen behoefte aan. ik sta er achter dat ik gestopt ben, heb het ruim 5,5 maand volgehouden ben apetrots op mezelf maar vind het ook dubbel. heb heel wat traantjes gelaten hoor. toch een soort van afscheid. maar even on topic. zou hij nu al rooibosthee mogen dan?
Ja dat mag. Je hebt speciale babyrooibos en die kun je ook gebruiken m flessen mee aan te maken (helpt bij krampjes en eczeem). Enne, 5,5 maand IS toch ook heel mooi!
Ja hoor gewone pure rooibos of Kabouterthee van Piramide (die vind ik zelf ook errug lekker) Maar waarom dacht je dat dan? Als iemand twijfelt wil ik best argumenten geven om door te gaan, maar als je zeker van je zaak bent is dat toch jouw keuze... Ik denk dat wanneer je ook stopt het altijd moeilijk is...
Ruben vind gewone diksap ook niet zo lekker. Hier verkopen ze ook diksap multivruchten, die vind ie heerlijk.
Ik geef nu af en toe water. En anders krijgt ze over een paar weken rooibosthee. Ik heb een pak gekocht bij de kruidvat/trekpleister. Thee heet Annique en is theinevrij.