Ik gebruik op het moment Friso hypo allergeen maar wil overstappen naar de extra care voeding van het kruitvat. 8) Beter voor de beurs en net zo goed. Nu staat er op de verpakking van friso dat je de melk niet mag mengen. Zou ik er nu goed aan doen om in één keer over te stappen? Iemand ervaring?
Ik stapte over van ha naar 'gewone' melkpoeder en dit ging goed. Eerst s 1 fles vervangen n paar dagen, daarna wéér 1 etc..
Ik zou het inderdaad opbouwen met eerst eens één fles te vervangen, net zolang totdat je helemaal over bent.
onze kraamverzorgster zei dat je niet zomaar mocht overstappen van soorten flesvoedingen.. en dat eerst met de wijkverpleegkundige moest overleggen. Wij hebben nu nutrilon (gewone) en ik zat ook te denken om op kruidvat voeding over te stappen als de 2 pakken op zijn. Dus dat zou gewoon zo kunnen als jullie het omschrijven?
Dat hoef je niet eerst te vragen, hoor! Als er verder geen bijzondere problemen zijn, dan kun je wel overstappen. Mits je het heel geleidelijk doet en er goed op let hoe je kindje reageert qua ontlasting, plassen, krampjes, uitslag, enz. En niet te vaak switchen van voeding, dat is ook niet goed.