jeetje dat zou wel schrikken zijn geweest!! Wel fijn dat ze het nu zo goed doet!! Wanneer heb jij de test gedaan? Hoop dat het gauw bekend is! Geduld als ik iets snel wil weten heb ik moeite mee haha! Maar dat zal vast heel herkenbaar zijn haha!
Wij hebben de test afgelopen dinsdag laten afnemen. De 13e (denk nu ineens: ongeluksgetal?). Dus ik verwacht de uitslag niet eerder dan eind deze week...
Op dinsdag geprikt, de donderdag de week erna de uitslag! Supersnel dus!!! En... Alles was goed!!! Ik ben zo opgelucht. Zitten er nog meer dames op het wachtbankje? C85?
Meiden mag ik iets vragen.... Wij hebben overmorgen de nipt test in Essen. Hoe lang duurt de uitslag? Ze zeiden 2 weken. Maar ik hoop zo iets eerder omdat we zaterdag (11 dagen later) een weekend weg met vrienden. Hoop zo dat ik het dan weet en we kunnen vertellen dat ik zwanger ben... Wat is jullie ervaring? En ook iemand ervaring in Essen? En kregen jullie allemaal te horen wat het geslacht is (zelfde prijs)? Belden ze?
Essen ken ik niet. De meesten gaan naar Antwerpen of Brussel hier. Wijzelf zijn in Brussel geweest. Op dinsdag geprikt en op donderdag, de week later hadden we uitslag. We werden gebeld door de prof zelf. Ps. In Brussel is geslacht niet standaard. In Antwerpen wel. Brussel is hierdoor goedkoper als je geen geslachtschromosomen laat testen. Daar betaal je extra voor.