Ticho was 2 weken toen hij in zijn eigen kamer ging slapen... En zolang ik BV geef blijft Ivy gewoon bij ons op de kamer... Tenzij ze een regelmaat heeft met drinken en dus 's nachts doorslaapt etc...
mijn dochter sliep tot 4 maanden dag en nacht bij ons op de kamer (overdag meestal binnen in de box of in de wieg) in der wiegje en van 4 tot 6 maanden alleen nog in de nacht. daarna alleen nog in der eigen bed maar dit was omdat ze niet mer in der wiegje paste. als deze groter was geweest dan had ze er nu nog in de nacht gelegen denk ik haha. ik riep altijd dat mijn kinderen meteen op der eigen kamer gingen slapen en dit was ook vanaf dag 1 de bedoeling. echter gaf ik borstvoeding en toen bleek al snel dat dit niet handig was. De eerste dagen sliep ze in der reiswieg en we vonden het zo gezellig dat we een wiegje gingen kopen. Mijn vriend wilde een extra ledikant kopen zodat ze bij ons kon blijven salpen maar ik vond het toc ook wel genoeg geweest. op den duur moet je toch afstand nemen he haha. Ze deed het erg goed en stukken beter dab mijn. ze sliep trouwens pas door met 16 weken (toen pas wakker om 5 uur smorgens) dus opzich was het slapen bij ons wel makkelijk
ik weet van mijn ouders, grootouders en ooms en tantes neit anders dan dat de kleintjes bij de ouders op de kamer sliepen. puur wegens ruimte gebrek was dit, vroeger was het niet voor iedereen normaal om voor ieder kind een eigen kamer te hebben. Hier heeft Sven bij ons op de kamer geslapen zolang hij nachtvoedingen kreeg. ik ahd geen zin in het heen en weer gesleep en ook voor mijn eigen rust was dit erg lekker. uit het bedje, aan de borst en daarna weer verder slapen. bij 3 maanden sliep hij door en vonden we het tijd om hem in z'n eigen kamertje te laten slapen. de eerste nachten had ík er meer last van dan hij
Hier al van af het begin eigenkamer... We hebben een camera hangen dus ik kan lekker mee kijken en deuren staan open. S morgens pak ik der lekker even in mijn bed en slapen we nog een uurtje verder
Emmilie slaapt vanaf 2 weken overdag op dr eigen kamer, een paar dagen daarna hebben we haar ook 's nachts daar gelegd. Het gaat hardstikke goed zo. Heb geen verschil gemerkt in slapen in de wieg op onze kamer of slapen in het ledikant op haar eigen kamer. Het was eerder zo dat we haar wakker hielden als wij naar bed gingen en dat zij ons weer wakker hield als we wilden gaan slapen.
Hier sliepen alle kinderen direct vanaf de 1e dag in eigen bed.Dat ouders hun kind soms een paar dagen-weken of zelfs maanden op hun kamer laten slapen omdat ze het wel makkelijk vinden of omdat het ze meer gerust steld of iets dergelijks kan ik nog wel inkomen. Maar het kind in bed laten slapen bij de ouders is iets waar ik gevoelsmatig heel erg tegen ben en dat komt voornamelijk ook omdat al hoor je het niet vaak het te vaak is gebeurd dat een ouder of ouders het kind in hun bed lieten slapen en 's ochtends wakker werder met een levenloos kind. Moeders denken altijd de intuïtie te hebben dat het hen niet kan overkomen dat ze op de kleine gaan liggen maar de onderzoeken wijzen anders uit, ik zou in ieder geval niet die ouder willen zijn die denkt dat het mij niet kan overkomen en op die manier mijn kind kwijt zou raken.
Aaron sliep met 2 weken in zijn eigen bedje in zijn eigen kamertje! Mijn man kon niet slapen met hem op onze kamer en werd dus wakker van elk geluidje! Dus toen moest ie maar naar zijn eigen kamertje! Nou vanaf dag 1 slaapt hij daar prins heerlijk hoor! Hij heeft nooit bij ons in bed geslapen!
Hier heeft Nathan de 1e paar weken bij ons gelegen (in de wagenbak) Toen moest mijn man weer gaan werken, en hij sliep erg slecht met de kleine op de kamer. Hij is nog lawaaierig. Hij heeft nooit bij ons in bed geslapen, terwijl wij sliepen. Doodeng vind ik dat. Trouwens, als we een weekend naar mijn ouders gaan slaapt hij ook op onze kamer. Super vermoeiend want meestal heeft hij om 6 uur een speeluurtje en valt naarna weer in slaap. Alleen papa en mama niet....
Dat komt me héél bekend voor. Dat gebeurt hier ook regelmatig... Alleen slaapt hij dan wel op zijn eigen kamer maar ik hoor hem toch kwebbelen.