op eigen kamertje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door talia, 11 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    lekker he en nu ligt ze in het wippertje te slapen. Ik wilde haar in de wagen leggen, maar toen begon ze te huilen. Toen ik haar weer in het wippertje legde kreeg ik een lach en nu slaapt ze weer, rare meid af en toe ;)

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Misschien kun je jou nachthemd, waar jou geur aanzit,
    onder hem leggen, en dan strak aan de zijkant instoppen?
    Net zoals de hydrofiele luiers die je onder het hoofdje legt.

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Vanmiddag lekker in bad geweest terwijl onze Silvester lag te slapen, dat doet je rug heel erg goed moet ik zeggen! Silvester zijn tijden: 19:15-23:30-03:00-06:00-08:00, Deborah doet het beter qua tijden dan Silvester....... :( ach ja, zijn tijd komt nog wel (hoop ik!).

Veel liefs

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik durf niet te zeggen dat het zo blijft, we hopen het alleen. Morgen lekker een weekje op vakantie, zal mij benieuwen hoe het daar gaat...

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik zal voor je duimen! Geniet van je vakantie en probeer lekker bij te tanken!

Veel liefs.

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hier nog even een kort berichtje voordat we gaan: deborah sliep van gisteravond 10 uur tot 4 uur! daarna helaas vanaf 6 uur wakker, maar je kan niet alles hebben ;) Tot vrijdag en hopelijk voor iedereen lekkere rustige nachten...

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dat is heel goed nieuws! Nu maar hopen dat ze het op vakantie ook zo goed doet, het doorslapen dan he! Veel plezier en tot vrijdag!

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    helaas, het doorslapen was vreselijk, maar we hebben een lekkere week gehad. Hoe is het bij jou gegaan? Net nog even bij het cb geweest en ze was weer aangekomen, in drie weken tijd van 4395 graam naar 5020 gram, dus dat gaat goed! Ik moet haar nu langer laten leggen, want huilen doet ze niet, dus het kan zijn dat ze dan zelf weer in slaap valt. we zullen zien...

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Welkom terug! Das jammer dat ze niet meer zo lang heeft geslapen. Silvester heeft van de week 2 nachten wat langer doorgeslapen, eentje van 6 en een half uur en eentje van 7 uur en 10 minuten en blij dat ik was! Vannacht is hij weer gewoon om 12 uur, 3 uur en 6 uur gekomen. Maar ik denk dat hij is begonnen aan zijn regeldag(en). Hij slaapt vandaag gemiddeld maar anderhalf uur en wil continue drinken en hij is wat huileriger dan anders. Hoe lang duurt dat meestal? Voordat ze er weer aan gewend zijn en weer wat langer gaan slapen?

10. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    Elyesa heeft het de vorige nachten erg goed gedaan.
    hij word nog maar max 2x per nacht wakker wat helemaal normaal is.
    en dan hoef ik hem meestal niet terug en slaap te wiegen mar valt hij gewoon vanzelf terug in slaap.
    gisteren heb ik hem om 20.00u in bed gestopt hij is om 00.00 uur wakker geworden heb hem even gewiegd en hij heeft toen geslapen tot 7.30 geweldig gewoon.

groetjes Talia

Deel Deze Pagina