Hoi allemaal! Wij hebben een zoontje welke S.ilvijn heet. De naam lijkt ontzettend veel op zijn vaders naam: M.artijn (dat was mij pas opgevallen na 3 maanden). Nu krijgt hij een broertje of zusje erbij en ik ben ontzettend hard op zoek naar een leuke naam die op de ene of andere manier op mijn naam lijkt: R.oxanne... Eigenlijk vind ik alle namen met Anna/Anne erin echt vreselijk. Maar wie weet kan iemand mij verrassen met een geweldige naam? Ik zit een beetje vast. Help!
roxanne heet onze jongste, in het nederlands uit gesproken. kan ook in het engels, klinkt het meteen anders. of rosanne, dan afkorten als roos
Dank je wel voor je reactie! Ikzelf heet R.oxanne als we een dochter krijgen en we noemen haar Rosanne dan ben ik bang dat de verwarring te groot gaat worden
De naam moet dus op R.o.x.a.n.n.e lijken. Deze namen kan ik maken van de letters van - j - Ronan Renan Roan Aron - m - Xena Enora Aronne Nore namen die enigszins op R.o.x.a.n.n.e lijken : - j - Rokas Rochan Rochwin Rockmar Rocus Rowin Roderick - m- Roxxe : ben deze naam ooit tegengekomen, maar is mss te verwarrend Roxette : idem Rosalie - Roselie Rocka - Roqua - Roqi Rochelle Romée Romi - Romy Rosemy Rosina of een naam op - anne : Elianne Elsanne Evanne Isanne Lilianne Livanne Luanne Nianne Vianne
Misschien zit hier iets bij ? Silvijn & Rosa Silvijn & Rosalie Silvijn & Sanne Silvijn & Ronja Silvijn & Roxi Silvijn & Janne Silvijn & Reanne Silvijn & Xianne Silvijn & Roan Silvijn & Xander Silvijn & Ronne
Rox Roanne Rowan Rona Roa Xara Anoa Rosan Enoa Janna Nanne / Nanna Hanne / Hanna Sanna Xanthe Ianthe Ianne Senna / Senne Fianne Lianne / Leanna Dianne Gianne Evianne Kianne / Kianna Robine Robin Ninian / Nivian Sian Vian Dian Rosie / Rosi / Rosy Loran Lusan Roshan Vanne / Vanna Rossa Rosha Ivanne Loanne Nanon Vivian Bibian Brianne Nannette / Nannet Nanoux Fabianne Nanneke Izanne Livianne Rona Roshin Rowie / Rowi / Rowy Roline Alix Maxime / Maxine Maxe Rixt Robe Rosaline / Rosalien Rosalin Rosine Shanty / Chanty Maddox Lennox Jannes / Jannis Jannek Mannes Stanne / Stan Wannes Rocky Rocco Ross Roswin Fox Knox Roas / Roar Robbe Robin Roman / Romar Romaan Romke Romer Xavier Xavi Sancho Sandor Sandro Axel Andel Anand Andor Nando Nander Nand Nanning Nanno Ornan Nanne Senne / Senna Jonne Okke Focas / Phocas Janoah Rosier Maxim Max / Dax / Pax Marnix Rex Robe Castor Oscar
Ontzettend bedankt voor jullie input! Ik heb een geweldige meisjes naam gezien en mijn man gaat nog even rustig naar de lijst kijken om te zien of hij er wat moois uit kan pikken. Jullie zijn een stuk creatiever dan dat ik dat ben
Ik ken een S. ilvijn en L. ivia....! Bij R. oxanne: Rosa Roos Hannah Roxi Roxa Rosalie Romy Ronja Sanne Rox Marian Roxy Lianne Roan Nando Rox Ron Liam Max Alex Ravi Maxim Aron