Ik vind beide strepen op beide testen op indrogers/ophoping urine&vloeistof lijken en durf ze nog niet positief te noemen. Sorry. Ik hoop dat je een dezer dagen mooi duidelijk positief test.
Monet mss ben je een middagtester? Mijn testen waren in de middag ook beel duidelijker dan in de ochtend. Ik zou de moed nog niet opgeven. Ze zeiden mij ook dat me testen negatieg eruit zagen terwijl ik toch echt zwanger bleek te zijn.
Ik zie niks op de bovenste, op de onderste wel. Misschien morgen nog eens testen? Hoeveel dpo zit je nu?
Zie niets op bovenste Onderste in de verte wel iets maar volgens mij oogt de test nog niet helemaal droog?
Onderste test zie ik een streepje. Kleur kan ik niet zien of deze grijs of roze is.. hoop natuurlijk een mooi roze streepje.. Duim dat ze oplopen!
Ze lijken wat meer grijzig... ik wacht het maar gewoon af de komende dagen en ga er vanuit dat het weer niet goed is gegaan....
Maar grijze streepjes zijn niet positief. Het is dus niet weer niet goedgegaan zoals je hierboven zegt... de testen zijn negatief en dus helaas niet zwanger. Ik hoop dat je snel een positieve test hebt (en houdt)