Ik schiet meteen in de stress. Zou het kunnen betekenen dat ik niet zwanger ben? Bovenste is van gistermiddag..
Kan 2 dingen betekenen denk ik. 1: je test in de middag beter dus zou je test vanmiddag net zo duidelijk of duidelijker moeten zijn als die van gisteren. 2: je test loopt af en je bent niet (meer) zwanger. Dit was bij mij het geval toen mijn test de volgende dag lichter was. Hopelijk is het bij jou het eerste!
ja dat kan ik me voorstellen dat je daar van in de stress schiet, maar ik zou het vanmiddag nog een keer proberen inderdaad. En als je het echt kan volhouden zelfs wachten tot morgen middag. Ik testte ook beter in de middag dan in de ochtend. Ik duim voor je
Hmm dat geeft een beetje hoop. Ik voel me gewoon verdrietig, wil zó graag nog een kindje. Maar op momenten als deze ga ik er al helemaal vanuit dat het deze ronde toch niets wordt. Mijn borsten deden vannacht super veel pijn, maar zijn nu ineens veel slapper, net als altijd voordat ik ongesteld word
Ik testen smiddags ook altijd beter! Ga dat dus vandaag ook doen want van ochtend rest werd ik ook niet gelukkig
Ik hoop echt voor je dat het goed gaat! Het is wel het gevaar van zo vroeg testen. Velen testen heel vroeg een tuurstreepje maar dan gaat het alsnog mis. Dat lijkt me zo'n teleurstelling. Succes!
Je kunt ook beter niet te vaak testen. Het is beter om steeds op hetzelfde moment te testen, met minimaal 24 uur ertussen. Op die manier kun je beter vergelijken. Mijn testen waren trouwens ook altijd donkerder in de avond.
Oh balen.. dan zakt inderdaad de moed in je schoenen. Maar hopelijk net als wat de dames hier zeggen ben je gewoon een middag tester!
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga morgenmiddag testen. Heb morgen of maandag (denk maandag) mijn nod, echt super spannend.
Wat een spanning meid.. ik test in de middag ook altijd djidelijker dan in de ochtend. Ik hoop dat hij morgen duidelijk is opgelopen!
Spannend! Ik duim voor je! Ps... tip... blijf vanaf nu met dezelfde test testen. Dan kan je goed zien of hij oploopt
Ik had geen geduld meer dus toch maar vanmorgen getest haha. En hij is iets duidelijker gelukkig! Ook echt roze, ookal zie je dat hier niet goed. En verscheen na 3 minuten!