Negatief Action early zie ik wel wat maar is voorgedrukte lijntje en kruidvat zie ik niks Geen ongi Wel al 5 dagen kramp en pijn in onderrug Licht bloedverlies gisteren niet meer gezien
Die van mij zijn ook zo licht nog.. dus heb 3 verschillende testen gedaan om te zien of het een indroog lijntje was.. op alle 3 een streepje te zien. De gewone van de action was bij mij het duidelijkst.
Dank je! Toen ik begon met testen zou het een kado'tje zijn. Nu ik er 2 dagen mee in me hoofd zit begin ik het enorm te hopen. Misschien heb ik dit nodig om te beseffen dat het toch echt wel heel erg kriebelt Heb mijn oude foto's in foto album staan. Toen dacht ik ook ongesteld te zijn geworden maar stopte ook na paar dagen en heel klein beetje. Ik had toen 3 dagen tuurtest voordat hij duidelijk werd. Zit dus beetje hoop te zoeken
Oké nu stop ik maar had nog zo'n merkloos ding van de drogist gehaald haha. Is niet binnen afleestijd... deze ook indroger? Vanmiddag misschien nog testen, vorige keer was ik ook een middag tester
Ik zie wel iets maar ben het eens met Hondagirl.. kv geeft vaker indrogers of opgehoopte vloeistof. Hier ook paar keer gehad dat er een licht 2e streepje stond maar was echt niet zwanger.. zo balen is dat. Succes!
Nou me dochter van 2,5 is blijkbaar ook zwanger!!! Ik denk na t potje plassen ik neem de proef op de som Binnen 5 min streep! Zelf etos early gedaan negatief. Dat wordt wachten op menstruatie. Of die 2 a 3 dagen heel licht verlies moet ik maar tellen als menstruatie
Bizar zeg dat je dochter ook lijntje kreeg. Heb je foto ervan? Ben wel benieuwd nu Moet wel zeggen vind laatste wel erg duidelijk voor een indroger die merkloze blauwe ook trouwens.
Heb er nog geen foto van gemaakt maar wel bewaard dus dat kan nog! Maar zij had eerder een lijntje dan ik zelf Klopt wat je zegt maar beide zijn wel buiten afleestijd
Hhhhh dat is wel heel frappant. Nog eerder dan bij mams zichtbaar. Ja ik heb ook weleens indroger gehad of op ei gereageerd maar die waren toch wel minder duidelijk als je laatste twee. Vind maar apart, lijkt me frusterend voor je. Want ze hebben ook echt kleur.
Bedankt voor het mee kijken! Kv gebruik ik pas weer als ze duidelijk worden want daar vertrouw ik nu even niet op Heel irritant is het! Als het een zwangerschap is dan moet hij morgen maar in ieder geval maandag zeker duidelijker zijn Ik heb er ovu testen naast gedaan om inderdaad te checken of het geen ei is. Deze is stuk donkerder dan normaal maar niet zoals met een eisprong Lijkt onwijs op mijn vorige keer -dacht ongesteld te zijn geworden 2/3 dagen heel licht - vanaf dat moment menstruatiepijn/onderrug pijn en darmen totaal van slag - kom de hele dag nergens aan toe, onrustig - dag na stop lichte bloeding ook lichte test, na 4 dagen duidelijk -donkere ovu testen Iets in me schreeuwt dat ik gewoon zwanger ben, heb alleen de rest nodig als bewijs Heb water door de laatste test laten lopen en hij staat er nog steeds
Uhm.. ik wil je geen false hoop geven.. maar zie toch echt duidelijk streepjes. Licht ja, wellicht ben je nog wat te vroeg met testen?
Gewoon zeggen wat je ziet hoor! Zondagavond 19 februari moet t 'gebeurd ' zijn. Dan kan natuurlijk mijn ei de 21e of 22e zijn geweest (uiterlijk) dan ben ik misschien wel vroeg