Zit nu volgens ff op 5 dpo en heb net bruinverlies gehad. Is dit ongesteldheid? Het is niet super veel tot nu toe. Weet echt niet wat mijn lichaam doet, eerste eisprong in bijna een jaar en dan nu dit. Iemand enig idee?
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik heb ook bloedverlies gehad na ongeveer 6 dpo. Ik denk dat je moet wachten om te kijken of het doorzet?
Hoi allemaal, na een hele lange tijd weg geweest te zijn hier heb ik weer ingelogd om wat te vragen. Ik heb het een en ander gelezen en wil jullie om jullie mening en advies vragen. Ik ben op 7 januari jl. ongesteld geworden met een cyclus van ongeveer 28 dagen. Ik heb op 19, 20, 23, 24 en 25 januari seks gehad. Berekend zou op 21 januari mijn eisprong zijn maar afgelopen zondag op 24 januari voelde ik een paar uur lang ontzettende krampen linksonder in mijn buik en het deed ontzettend zeer. Ik denk zelf dat toen mijn eisprong was. Ik heb die dag (2 x) en die dag erna dus seks gehad. 24 en 25 januari was dat. Was ik nog op tijd denken jullie en was dat ook mijn eisprong die ik voelde of niet? Ook had ik donderdag de hele dag ontzettend last van mijn borsten. Mijn tepels waren onwijs gevoelig en deden heel erg zeer. Ik voelde het tijdens het auto rijden enorm klem zitten in mijn bh, kleding en jas. Ze zijn nu nog wel gevoelig maar de pijn van toen heb ik nu niet meer. Heeft iemand hier ervaring mee en kunnen jullie mij vertellen wat jullie denken? Alvast bedankt. Ik stel het zeer op prijs! Groetjes!
Het kan een innestelingsbloeding zijn, oud bloed van je eisprong, aankomende ongesteldheid (heb zelf ook eens een LF van 7 dagen gehad).. dus sorry het kan alle kanten op gaan. Als het niet doorzet en je hebt op 14dpo geen bloed zou ik een testje wagen Als het wel door zet dan zou ik de volgende ronde na je eisprong tarwekiem olie gaan slikken, het heeft mijn LF verlengd en zelfde in de 2de rond met tarwekiemolie zwanger geworden
Hey meid hoe is het nu? Nog meer bloedverlies gehad? Het kan idd of een innestelingsbloeding zijn of een ovulatiebloeding (rest) of een beginnende ongesteldheid.... Mijn eerste gedachte was een innestelingsbloeding.
Gister avond een tampon redelijk vol gehad met donker rood bloed en wat helder rood nu net weer minder dus ff kijken wat het in de loop van de dag doet maar me temperatuur is wel weer van paar dagen 36,4 naar 36,6 gegaan dus snap t niet dacht gister avond echt pff daar is me ongesteldheid maar nu twijfel ik toch weer vanwege me temperatuur en t weinige van vanochtend
Hoi,Even een update van mijn eerdere bericht; net bij het naar de wc gaan had ik met afvegen bloed. Niet veel. Beetje helderrood van kleur. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Heb ook de hele avond al last van krampjes in m'n buik. Lijkt een beetje op gewone menstruatie krampen. Zou dat de innesteling zijn? Wanneer zou ik kunnen testen?Alvast bedankt.
Na innesteling kan je geloof ik vanaf ongeveer een week testen.. (Ervaring) Een innesteling gebeurt ook ongeveer tussen dag 5-10 na eisprong, dus kan wel kloppen met jouw bloed nu.. En dan een weekje wachten nog nu dan zit je ongeveer op 14dpo en dat is dan je nod dus technisch gezien ja, zou het heel goed kunnen! Ik duim!
Dankjewel Zoesje voor je antwoord! Innestelingsbloeding kan dat ook een aantal dagen zijn? Nou nog even geduld dus..
Geen probleem! Ik weet hoe verwarrend het soms allemaal kan zijn! Ja kan zeker een aantal dagen zijn! Kan zelfs na een paar dagen gestopt te zijn weer optreden. Zolang het vruchtje tijd nodig heeft om volledig in te nestelen kan het gepaard gaan met veel of weinig bloed.. Dus het hoeft ook niet altijd te betekenen dat het mis is. Als je veel meer gaat bloeden kan het natuurlijk ook betekenen dat er iets anders aan de hand is.. Ik zou idd zeggen nog even een dag of 6/7 geduld helaas.. Succes!! Ik dacht eerst dat ik een innestelingsbloeding had (was beetje roze en werd dag erna bruin) maar bleek achteraf gezien van m'n eisprong te komen. Was ook maar een klein beetje ook! Dus wel anders dan bij jou..
Super bedankt voor je antwoord en de uitleg! Altijd fijn als iemand nog even wat extra dingen verteld. Wat je zegt, nog een week geduld ongeveer.. al heb ik daar vrij weinig van in me zitten haha Ik ga nergens van uit hoor, ik zie het wel gewoon. Nogmaals thanks!
Haha ja, ik weet niet of ik hét antwoord heb hoor. Maar dit is wel mijn ervaring En wachten pff ik weet ervan haha, echt niet makkelijk soms! Zelfs niet als je genoeg afleiding hebt.. Succes
Bij mij begon het ook rond die periode dat ik bloedverlies had. En vaker werd ik fan toch ongesteld. Uiteindelijk 4 dagen voor nod toch een testuk gedaan en deze was heel licht positief. Het bloedverlies heeft uiteindelijk bijna 2 weken geduurd. Dus het kan nog alle kanten op
reageer je nou op mij of die ander want vind het erg verwarrend worden zo want weet nu niet op wie der gereageerd word