op gesprek bij huisarts geweest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Naomi86, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Heb je nog contact gehad met de gyn? Of toch even wachten? Spotting is vervelend, ik had niet anders sinds ik stopte met de pil. De huisarts deed er ook niks mee, dus denk eigenlijk dat het niet iets is om je direct zorgen over te maken.

2. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Het is jouw lichaam en als jij het gevoel heb dat er iets niet goed is, dan moet die ongerustheid weggenomen worden vind ik.
    Is het niks, prima maar dan ben je wel die onzekerheid kwijt, ik vind het dus niet van belang of je een tweede kindje wil of niet, jij vertrouwd het niet, en ik vind niet dat je ha je mag wegsturen dan.
    Luister naar je gevoel en lichaam en hoop dat je snel wat duidelijkheid heb

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Waar het mij om gaat is dat de huisarts van ts aangeeft nog 3 maanden te willen afwachten. Ik vind dat niet heel gek, daarna zal ze haar neem ik aan doorsturen. Het is niet dat de huisarts haar nog een jaar wil laten proberen. In plaats van zo boos te worden kan je ook bedenken dat mensen (de huisarts, de mensen op het forum) het goed bedoelen en niet zonder reden.
    Ik heb ervaring met zwanger worden met medische hulp en zonder, het was de vraag of het zonder zou lukken (lange cyclussen en pco) maar ben erg blij dat ik het een goede kans heb gegeven!

4. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Was een half jaar terug ook bij ha geweest moest ook wachten. Nu weer geweest en nu kreeg ik een verwijs brief mee voor gynn. Kan over drie weken heen.

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ten eerste word ik boos omdat ik ook goed meen wat ik zeg... zo'n dingen liggen mij gevoelig. ;)

Mensen en dokters kunnen heel veel dingen goed bedoelen, maar als de persoon in kwestie zich daar niet goed bij voelt, hebben die goede bedoelingen geen effect, het tegenovergestelde effect misschien zelfs!
    Ik bedoel het even goed voor haar, ik vind dat je op je strepen moet staan als je je ongerust maakt en dokters blijven afwachten...

Ik heb heel veel spijt dat ik niet eerder naar een arts ben toegestapt, terwijl ik ook het gevoel had dat het niet juist zat...daardoor zijn we na al die tijd eigenlijk nu pas in ronde 1 beland, de 1ste ronde waarin we echt een kans maken.

Niet dat ik jouw verhaal wil minimaliseren of vereenvoudigen, ik heb er een andere mening over omdat ik het anders ervaren heb...
    No hard feelings hoor, dit is mijn mening en mijn raad tov ts en jij hoeft daar heus niet mee akkoord te zijn... ieder heeft zijn ervaringen en mening en dat is oké ;)

Deel Deze Pagina