Als we dan toch aan het uitleggen zijn, hoe bedoel je dat? Ik wil best reageren op vragen hoor. Ik had trouwens ook neer kunnen zetten omdat mijn bmi niet in overgewicht zit 'mag' ik eigenlijk niet klagen, maar zoals ik in mijn uitleg ook neerzet dat is niet zo zwart/wit. Maar goed ik reageerde op jouw opmerkingen, dus denk zal het in de Sonja sfeer houden
Wat ben jij een zeikwijf zeg Ik heb niet gezegd dat ik dik ben. Ik zei ik voel me dik door dat buikje wat over mn broek hangt als ik zit. Beter lezen voordat je je "gekwetst" voelt. Tjonge jonge, ik heb niet eens alle reacties gelezen. Kom nu pas op het forum zag het aantal reacties en wist meteen hoelaat het was. Altyd hetzelfde op dit forum, als iets je niet bevalt meteen anderen aanvallen. Alsof iedereen het eens moet zijn met elkaar.
@ de dames die het begrijpen; het is idd dat je je best doet om af te vallen en weer op je oude gewicht te komen en het dan best teleurstellend is als je ziet dat het toch nog wat hangt allemaal. Ik denk dat afvallen icm sporten idd wel wat ander resultaat zou opleveren, heb nu niet echt hard gesport. Toch maar gaan doen dan. Ik ben iig blij dat ik weer in mn kleren pas
idd sporten... en het trekt nog wel wat bij hoor... tis nog maar 8 maanden... Kijk wat je al bereikt hebt.... super toch??!!
Ts: Ik vind het knap dat je zo snel weer op je oude gewicht bent! Petje af! En dat je het beter wilt hebben is alleen maar goed hoor! Tuurlijk kan je je irriteren aan je buik als je 55 kilo weegt...is ook heel begrijpelijk! Maar de meeste moeders hebben een slappe/dikkere buik gekregen na de bevalling en ik denk dat veel moedertjes jaloers mogen zijn op jou gewicht hoor! Ik in ieder geval wel! * Ik ga maar is ff wat push ups doen * om in de buurt te komen van jou gewicht
Bekijk bijlage 64490 Over zeikwijven gesproken EDIT: En als je vind dat het altijd gezeik is op het forum plaats dan ook geen topics .. is maar een tip hoor
Zeker super!Tnx @pluisje; tnx, jij hebt er ook al 2 uitgeperst is ook niet nix Vind die push ups maar vervelend hoor! Maar zou toch moeten als ik wil dat mn lichaam weer in goede proportie is
Hahahahahaha oooow gaan we het op die toer doen .. Jaloers, hahaha, op jou ? Bekijk bijlage 64492 Ga jij lekker je hanbuikkie weg werken en je minderwaardigheidscomplexie weg sporten, miss kom jij er dan ook wel
En doe jij maar alsof je er keihard om moet lachen, je weet zelf dondersgoed dat het om te janken is Zullen we strax wel op tv zien Doehoeg Bolle!
(heb niet alles gelezen) ik word hier vreemd aangestaart als ik zeg dat ik minder weeg dan toen ik de eerste keer zwanger was. ik lijk voller. (mijn buik is al iets groter, maar qua kilo's zit er niks meer aan, ben zelfs lichter) en vriendin van mij had toen ze terug op gewicht was dat haar heupen en bovenbenen zwaarder bleven. dat was verandert door de zwangerschap (en bevalling) ze paste haar oude broeken ook niet meer. ze is fanatiek gaan sporten en past ze nu weer wel, maar haar heupen zijn iets breder gebleven. en tsja, ik weeg iets meer dan 80 en ben 1.60 dus als iemand die 55 weegt zegt dat ze dik is frons ik ook mijn wenkbrauwen even waar ik dan niet tegenkan zijn mensen die dun zijn (echt bijna eng dun) en dan tegen mensen (in groepen zeg maar) zeggen dat ze graag voller willen zijn en als ze kleren gaan passen steeds zitten zeuren en klagen dat ze te dik zijn en echt niet meer mogen aankomen. dan denk ik: zeg dan ook niet dat je voller wil zijn?? (en als ze dan eindelijk aankomen door de overgang ze weer zeuren dat ze juist wel dikker worden)
Is goed meissie, we kijken idd straks op tv, kan je gelijk zien wat de echte reden is waarom ik zo ben .. Kijken of ie dan nog steeds zo stoer bent .... Vind het wel leuk dat je gaat kijken hoor hahahahah
Dat was mijn vraag dan ook, veranderd je lichaam gewoon of moet ik echt gaan sporten. Ik zit dus ook om mn oude gewicht, maar wel voller.Daar gaat het om. D8 dat ik hier op het forum misschien wel antwoord zou kunnen vinden, aangezien er veel mama's zitten Dat soort mensen zijn meelopers vind ik. Vind zelf te dik of te dun ook niet mooi. Maar goed, iedereen moet zelf weten wat ie doet.
ik vind het echt belachelijk kinderachtig zeg die opmerkingen naar chantal toe.. !! toen ik het berichtje van Ts las. dacht ik ook precies het zelfde eigenlijk.. maar toen bedacht ik me ook.. ze Voelt zichzelf te dik.. dat je er niets aan kunt doen hoe je je voelt *op een moment*.. maar dat je daar dus aan kunt werken.. en ik denk dat ts bedoeld dat ze zich dik voelt op dr buik? en niet op de rest van haar lichaam.. dat kan toch heel goed?.. als je voor de rest een 'slank' lichaam heb, en dan overtollig vel op je buik.. dat zou ik zelf ook niet mooi vinden.. ik ben zelf ook veel te zwaar.. over de 100 kg.. en vind het zelf niet mooi om naar een hele 'magere'(in mijn ogen) vrouw te kijken van 55 kg, maar dat is mijn mening, .. maarja daarom hebben we allemaal een andere mening en een ander beeld van mooi zijn.. maar daarom hoef je nog niet zo'n opmerkingen te gaan maken, dat is gewoon echt Pesten.. dat deed chantal niet, zij gaf gewoon haar mening..
Tjah, wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten Precies wat je zegt Ik ben ook wat voller bij mn billen en bovenbenen, maar dat boeit me niet. Heb er gee last van. Wel van mn buik als ik zit. Ik vind het nou eenmaal geen lekker gevoel. Tuurlijk zijn er mensen die daar geen problmen mee hebben, zie genoeg vetrollen als ik op straat om me heen kijk. Die mensen willen gerespecteerd worden en niet aangekeken enz, maar kunnen wel goed slanke mensen belachelijk maken. Erg hypocriet
TS: al jij je ergerd aan bepaalde mensen, reageer dan niet. Je maakt nu opmerkingen die echt niet kunnen. Chantal kan scherp uit de hoek komen en dat weet ze zelf ook. Maar de opmerkingen die jij maakt gaan echt tever. Het is ronduit pesten wat jij doet. En dan niet roepen wie kaatst kan de bal verwachten. Dat is wel zo kinderachtig.