Whahha, wat een discussie weer!! @ ts, ik denk dat je gewoon buikspieroefenignen moet doen. Dan blijft je gewicht gelijk (als je voldoende eet), maar wordt je buik weer platter en strakker. Hoewel je het vel nooit helemaal weg krijgt kan het toch veel schelen. Succes!
Ik vind het ten eerste onzin dat je je met 55 kg niet lekker in je vel mag voelen! Het gaat er toch om hoe JIJ je voelt?! @ TS hier precies hetzelfde, ben weer op oud gewicht maar mijn buik is echt niet strak meer. Ik heb weinig discipline, maar volgens mij helpen buikspieroefeningen wel. Ik probeer 5 dagen per week 2 x per dag 10 min. te doen. Of ipv de oefeningen een half uur sporten op de wii. Heb het de maand maart helemaal volgehouden en help wel hoor (icm met een beetje op eten letten ) Nu is het weer verslapt dus ik wil morgen weer beginnen. (poging 1652 )
ts: je lijf is verandert na je zwangerschap. en alhoewel je op je oude gewicht zit, je oude lijf is echt moeilijk terug te krijgen. Ik hoop dat je met sporten nog iets kan bereiken, zodat je je in elk geval beter in je vel voelt weer. En verder, ik moet er neit aan denken om zo licht te zijn. Val waarschijnlijk ook erg onder te zwaar, maar het is mijn lijf, en ik ben er tevreden mee. Dat iemand die veel lichter is zich niet happy voelt is jammer, en daar mag ze best iets over vragen. Het is niet aan iedereen om maar gewoon te oordelen over andere. ts heeft nooit iets gezegd over anderen en hun gewicht. alleen over zichtzelf. En iedereen indelen door te vergelijken mer anderen, tja, er zijn ook mensen van meer dan 300 kilo. dus waar heeft iedereen het over
Laatste waarschuwing........ anders plaats ik ff een gezellig slotje (btw, heb dit topic verplaatst naar Na de Bevalling waar het thuis hoort ). Misschien een tip voor iedereen die zich irriteert aan bepaalde topics of personen: kijk eens of het je lukt om op je vingers te gaan zitten of een topic over te slaan? @TS, helaas is je lijf flink veranderd na je bevalling. Het is helaas maar de vraag of je je lijf weer helemaal in vorm krijgt. Je huid is flink opgerekt (ook een beetje afhankelijk van hoe 'rond' je was) en of het alleen maar tijd is en oefeningen waardoor het weer goed kan komen, dat is de vraag. Buikspieroefeningen zouden kunnen helpen. Ik wens je veel succes! Groetjes, Josien
Geef ik je helemaal gelijk in, ik kan scherp uit de hoek komen maar zoals TS tegen mij praat zo heb ik echt niet in het begin gedaan dus zoals zij zegt '' wie de bal kaatst kan hem terug verwachten '' slaat nergens op. Ik geef gewoon mijn mening, geef later een paar keer aan dat ze zich echt wel rot kan voelen maar dat ze gewoon niet dik is met haar gegevens en dat dat best tussen je oren kan zitten, helaas is lezen voor sommige niet echt makkelijk maar ik ben nooit begonnen met pesten, snap eigenlijk ook niet dat ik nog op dr ben gaan reageren maar goed, als zij zich hier beter bij voelt dan moet ze dat vooral doen, mij heeft ze er niet mee ..
De hele discussie in dit topic is gewoon de verkeerde kant op gegaan omdat Chantal zich ergerde aan de TS. Volgens haar had TS in haar eerste berichtje geschreven dat ze met 55 kg en 1.70 dik IS. Dat staat er helemaal niet, TS VOELT zich dik! Dat is toch wel een heel verschil. Als je problemen hebt met je overgewicht kan je het inderdaad niet hebben als iemand van 55 kg zeurt over haar dik zijn, maar het bericht van TS is gewoon omgedraaid door Chantal die NIET goed gelezen heeft! Heel jammer! De reacties van TS naar Chantal toe zijn natuurlijk ook niet goed te praten, maar ik snap best dat je het ook niet op prijs stelt als je verhaal omgedraaid wordt. En laten we nu weer gezellig tegen elkaar doen!
En nu is Chantal toch weer het arme slachtoffer die gepest wordt..... wat raar dat die topics altijd zo eindigen waarin zij reageert. Meteen op de eerste pagina een felle/gemene opmerking maken, en dan draait het weer 15 paginas alleen om haar. Niet getreurd meisje nog even wachten en je staat volop in de belangstelling op TV,daar draaaaaait het alleen maar om jou.
Ja heel triest wahaha. Als ik me verveel lees ik wel eens je berichtjes en om dan altijd maar weer tot de conclusie te komen dat je het leuk vind om discussies uit te lokken, zo eindigen bijna al de topics waarin jij reageerd. Vind het op zich best leuk om te lezen hoor daar niet van.
Wel fijn om te lezen dat je me zo volgt ... Zou zeggen volg me de volgende keer wat beter dan kan je zien dat 9 van de 10 topics juist niet eindigen met een discussie ...
Goed, terug ontopic. Naast de bekende buikspieroefeningen en sportschool-kunsten, is het voor een strakke buik gewoon ontzettend belangrijk om gedurende de hele dag momenten te hebben waarop je je buikspieren aanspant. Dus als je loopt: buikspieren bewust aanspannen. Lange tijd stilstaan? Aanspannen die handel. Ook op de fiets, als je even in de rij staat voor de kassa, in de lift. Verzin het. Ik ben nu natuurlijk gestopt met alle buikspier-activiteiten, maar ik heb mijn platte buik jaren kunnen 'onderhouden' door alleen dit soort 'stiekeme' oefeningen te doen. Echt: sit-ups enzo heb ik nadat ik stopte met karate echt jaren niet gedaan. Maar mijn buik bleef plat en er kon nog steeds zonder problemen iemand met ongeveer hetzelfde gewicht op mijn buik gaan staan. (Zwaardere personen werden wel lastig, heb ik op een gegeven moment ondervonden ) Ik geloof er vast in dat dit komt omdat ik zonder echte oefeningen te doen, mijn buikspieren toch altijd ben blijven trainen. Op een geven moment gaat dat echt zonder dat je erbij nadenkt. Ik heb het nu heel bewust af moeten leren, want ik merkte tijdens het begin van deze zwangerschap dat ik het vaak deed zonder dat ik het echt in de gaten had.
HELEMAAL NIET WAAR!!!!!! Ik heb net al jouw posts door zitten lezen en daar heb ik voornamelijk gelezen dat jij het je er aan irriteert dat TS zich met 55kg en 1.70 dik vindt. Ik vind dat je het dan verkeerd gelezen hebt. Jezelf dik vinden of jezelf dik voelen is toch wel iets heel anders toch??? Wees nou eens eerlijk: daar heb je het toch elke keer over gehad?
goeiemorgen gaat lekker hier zeg. ok er staat wel dik VOELEN ipv dik ZIJN maar bij komt dat op het zelfde neer. kijk dat je je irriteert aan je slappe buik. ala. maar dan moet je niet aan komen dat je dik bent want iemand van 55 kg kan niet dik zijn. kom op zeg! en voor de 1000ste keer. slappe buik= trainen en dat weet iedereen
Hier nog even het bewijs dat ik wel degelijk alles gelezen heb. Ik heb wat citaten van je gekopierd, en ben tot pg 6 of 7 gekomen, maar mijn mening over jou oordeel heb ik hierdoor dus gekregen. Lijkt me duidelijk genoeg! * Bericht van TS: Mn buik gaat toch iets over mn broek als ik zit en daardoor voel ik me zo dik. * Opmerkingen van Chantal: - Sorry maar ik irriteer me echt aan mensen die 55 kilo wegen en vinden dat ze te dik zijn .. zucht ... - Sorry hoor vind het gewoon nergens op slaan dat mensen zeggen dat ze dik zijn als ze 55 kilo wegen.. - Tuurlijk kan je je rot voelen maar zeggen dat je dik bent als je 55 kilo weegt en 1.70 ben vind ik overdreven - Ik zeg toch niet dat ze zich niet rot mag voelen ? Ik zeg dat ik het vreemd en kwetsend vind dat ze zich dik noemt met 55 kilo en 1.70. - Dit dikkertje zegt dat ze zich best rot mag voelen maar niet moet gaan mekkeren dat ze dik is, want dat is ze gewoon niet ... Hoe vaak zal ik het voor je typen ? - Ik irriteer me er idd aan en nogmaal mag ze van mij dr rot voelen maar daarom mag ik nog wel zeggen dat ik me er aan irriteer. - als je zegt met de gegevens van TS dat je jezelf dik vind dat vind ik persoonlijk niet gegrond omdat ik zelf als de beste mee kan praten over wat dik is en TS is echt niet dik... En dik zijn itt tot jezelf dik voelen is toch écht heel wat anders!
Als je vel uitgerekt is, kun je nog zoveel trainen maar daar wordt ie echt niet strakker van! Buikspieren kun je trainen (en dus strakker maken). Vel niet.