haha , zo ff alles gelezen , meteen ff het A*HTER*IJKE berichtje naar chantal toe gemeld want vind ik dus echt niet kunnen ! en indd met 55 kilo ben je niet dik , en dik voelen en dik zijn denk je over jezelf dus vind het t zelfde.. ik ben ook 170 en 65 kilo en ik ben ni eens dik ! maar goed, sluit dit topic lekker met die TS bah .. gewoon trainen als je er zo vies dun uit wil zien succes
je kan altijd een buikwandcorrectie laten doen is even serieus tussendoor eenkennis heeft dat laten doen paar jaar na de bevalling.. maar dat was ook echt erg om te zien.. de naarste opmerking kreeg ze en ging er echt onderdoor.. Toen was ze het zat en heeft het laten weghalen.. Het hangt nog wel wat maar ze kan weer normaal over straat..
Dat staat er zeker, dat heb ik ook gekopieerd uit je berichten. Maar er staat ook heeeeeel veel keer dat jij vind dat TS niet mag zeggen dat ze dik IS, en ik kan toch echt niet uit de post van TS opmaken dat ze vindt dat ze dik IS. Ik snap jou trouwens ook heel goed hoor. Als iets gevoelig voor jezelf is, vat je iets snel wat anders op als dat het eigenlijk bedoelt is door een ander. Voor jou is gewicht, extra kilo's en lijnen gewoon een heel gevoelig onderwerp. Toen jij het verhaal van TS had gelezen had je natuurlijk gelijk zoiets van: wat zeurt ze nou met d'r 55 kg..... Voor jou dat ene vetrolletje boven je broek helemaal niets uitmaken itt tot iemand anders.
maar zo komt het ook over dat ze zich dik vind ... maar ik lees ook uit je bericht dat je mijn punt ook begrijpt .. bedankt daarvoor .. Het is niet zo dat ik ts de grond in wil stampen maar ik irriteer me ook aan zulke mensen die zeggen dik te zijn of zeggen zich dik te voelen terwijl ze donders goed weten dat ze dat helemaal niet zijn .. En dan heb ik het echt niet alleen over TS hoor .. Maar nogmaals bedankt dat je toch aangeeft dat je ook mij begrijpt
en wat denk je van gewoon een beetje accepteren dat je niet altijd strak blijft tot je 50ste. ( wat weer niet wil zeggen dat je niks aan je uiterlijk moet doen he?)
Tja, 't is soms 'oneerlijk' verdeeld in de wereld.... Soms leer je door ervaringen om daar niet altijd bovenop te springen, ook al popel je soms om dat wel te doen. Vaak mondt het dan toch uit in onzinnige discussies (zoals hier..) en moeten we daar onze energie aan geven? Het is het belangrijkste als we zelf goed in ons vel zitten en ons gelukkig voelen, wat een ander dan van zichzelf vindt?? PECH (sprak oma....)
Tjah, ze stuurde me ook nog een krabbel dat ze me vierkant aan het uitlachen was zo zielig is ze dus niet. Maar goed, ons kent ons he hier
Nou zo erg is het nou ook weer niet. Het is gewoon dat mn buik wat slapper is en wat over dat niet lekker voelt als ik zit. Voor de rest ben ik tevreden over mijn lichaam en laat ik er niets aan doen. Trainen is voor my de enige optie Alle dames die er ook mee bezig zyn ook suc6 toegewenst8)
Hoi meiden, Josien heeft al een waarschuwing gegeven en het is alleen maar erger geworden, gezien de opmerkingen naar elkaar toe. Dit topic gaat bij deze op slot. Elvira