Hoi meiden, Moet even mijn verhaal kwijt.... Vlak voor mijn dochter haar 2e verjaardag vertelde mijn nichtje dat mijn ex interesse in haar had. Raar verhaal maar ok kan gebeuren zei ik. Nou ze was helemaal beledigd door hem, hoe kon hij denken dat zei wat in hem zou zien, ze moest er niet aan denken nadat hij met mij in bed had gelegen, en ze vond het niet kunnen tegenover mij, al met al had ze dus geen interesse..... Nu open ik gister mijn facebook en zie tot mijn grote verbazing dat ze samen op een foto staan....op mijn startpagina dus en dat ze gezellig op date zijn gegaan enz...... Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiermee moet... Ik zie haar niet zo heel veel maar toch wel regelmatig contact maar heb geen zin om verhalen over mijn ex te horen ofzo. Ik bedoel als ik wil weten hoe het met hem gaat of foto`s van hem had willen zien dat was ik wel vrienden met hem geworden op facebook. Ik vind relatie met een ex van familie of vriendin sowieso NOT DONE!!! Wat vinden jullie nou, misschien stel ik me aan maar hij is hier dus echt nooit welkom!!! Liefs
Klikte het gewoon niet tussen jullie of heeft hij je wat misdaan? In het eerste geval zou ik er geen punt van maken...
Ach joh, een ex is een ex en als hij verder een gewone jongen is moet je het lekker laten gaan. Mijn zusje en ik hebben in het verleden met dezelfde jongen gezoend. Het zij zo.
Nee hij heeft me niets misdaan....integendeel. Ik heb gewoon geen zin in contact met mijn ex en als hun samen blijven zie ik haar uiteindelijk ook niet meer en daar baal ik van en daar maak ik me druk om ja. Onze band zal niet meer hetzelfde zijn en dat is jammer. Maar ik zal wel overdrijven dan.... Bedankt voor jullie reacties liefs
Ligt er aan waarom het tussen jullie op de kippen is gelopen. Maar als dat om gewone redenen is zoals veel ruzie, geen goede klik of zoiets zou ik me er niet zo druk om maken. Als je er echt niet tegen kan, heb je gewoon even geen contact met haar toch (aangezien je zelf al zei dat je haar toch niet zoveel ziet?) Je kunt alleen je eigen keuzes maken en niet die van je nichtje helaas!
Ik zie het probleem niet zo. Mijn (achter) nichtje heeft een paar jaar een relatie gehad met mijn ex (van jaaaren terug), hebben een tijdje samengewoont, maar werkte uiteindelijk toch niet.. Kan en kon me daar totaal niet druk om maken..
Ach een half jaar geleden toen ze het vertelde had ik er ook geen probleem mee, maar zoals zei toen vertelde dacht ik...ja dat is eigenlijk niet echt normaal!! Nu werd ik ineens geconfronteerd met hem op een foto op m`n startpagina..... Ik zal dus wel overdrijven en misschien moet ik het even laten bezinken....zullen me hormonen wel zijn Liefs
Niet te druk om maken, het is niet voor niks je ex... Of zijn jullie heel erg vervelend uit elkaar gegaan ?? Wie weet waait het wel weer over....
Nou ik zal dan wel de enige zijn maar ik zou het ook niet leuk vinden.. vind het toch een beetje een ongeschreven regel. Natuurlijk zijn er daarin uitzonderingen maar over het algemeen? Nee, ik zou not amused zijn
Ik snap je wel, ik zou er ook geen goed gevoel aan over houden. Het komt toch weer dichtbij en het is een deel van jouw geschiedenis. Ik vind dus niet dat je overdrijft. Ik wil je wel adviseren om er naar hun zo rustig en kalm mogelijk bij te blijven, als je ´dramatisch´ gaat doen krijgt het een lading die je juist moet zien te voorkomen. Ik denk dat je nichtje heus wel weet dat dit toch over een bepaalde grens is, als is het maar over een gevoelsmatige grens (die ik persoonlijke een heel belangrijke vind...) Balen joh...
Ik begrijp je ook wel,vind ook niet dat je overdrijft. Ben het wel met amber70 eens,blijf rustig en kalm toestanden schiet je niks mee op.
Oh gelukkig, ik overdrijf dus niet zo....dacht al dat het aan mij lag!! Nogmaals ik vindt het dus ook echt not done maar het was zo confronterend ineens.....hij kan dus ook via haar facebook mijn hele leven nu zien en nogmaals ik heb geen hekel aan hem maar als ik dat gewild had dan was ik wel vrienden met hem geworden op facebook. ik baal gewoon van de situatie.....had dan gewoon eerlijk geweest en had gezegd dat ze hem ook leuk vond maar ga niet zitten zeggen dat je het zelf not done vindt en dan vervolgens alsnog iets met hem beginnen!! Ik hoop in ieder geval dat het snel over mag zijn!!!
Tja, verliefd is verliefd, denk ik dan maar. Als hij je inderdaad niks misdaan heeft, zou ik me er niet al te druk om maken. Het is natuurlijk wel jammer dat je er zo achter moet komen. Ik had het netter gevonden als ze het je zelf had verteld. Maar goed, ik ben ook niet zo van de facebook-generatie (ben al 30, haha) Tegenwoordig is het blijkbaar normaal om geen gesprekken meer te voeren maar te verwachten dat iedereen alles maar op facebook leest.
en ik reageer nergens op hoor bij haar, heb ook niet verteld hoe ik erover denk en dat ga ik ook zeker niet uit mezelf doen maar als ze erom vraagt dan zeg ik het wel ja, op een nette manier! Maar ik ga haar wel blokken op me facebook als ik iedere keer foto`s te zien krijg ofzo.
ik snap neit echt waar je je druk over maakt. tis toch je ex? dan maakt het toch niet uit.. en als zij gelukkig met hem is....
Ik snap heel goed dat je het niet leuk vind (maar vind het dan weer niet kunnen dat je zegt dat je hoopt dat het snel over zal zijn) Ik zou het even de tijd geven, dit soort dingen gebeuren nu eenmaal... Nogmaals ik snap je reactie wel (zo zou ik in eerste instantie ook reageren) maar ik vind eigenlijk ook dat je reactie een beetje overdreven is (verstandelijk gezien )
De meningen zijn duidelijk verdeeld hahaha zoals ik al zei misschien overdrijf ik wel maar ik ben toch erg blij dat er ook meiden zijn die vinden dat ik wel gelijk heb Bedankt voor al jullie meningen!!
Ach mijn moeder heeft mij altijd geleerd gebruikt speelgoed aan de armen te geven Snap dat je het niet leuk vind, maar aan de andere kant: Leef en laat leven!