Op Goede vrijdag is onze 2e zoontje Nathan geboren!! De bevalling ging erg snel duurde in totaal maar 3 uur en had helemaal geen weeën!! (op 3 persweeën na ) Het was echt een droombevalling Alles is verder heel goed gegaan en onze zoontje maakt het erg goed nu. Ook zijn grote broer is erg trots met hem
Wat een lekker koppie haar! Van harte gefeliciteerd! dat klinkt zeker als een droombevalling! Geniet er van!
van harte gefeliciteerd. Wat een droombevalling zeg. Geniet lekker van hem, heerlijk ventje om te zien
Gefeliciteerd met jullie kanjertje zeg! Prachtig kindje. Dubbel geluk geloof ik http://www.zwangerschapspagina.nl/winnen/271122-win-deze-week-bykay-aquacarrier-t-w-v-49-95-draagdoek-nl-winnares-bekend-56.html
Dankje voor alle reacties!! Wij zijn ook zeker erg trots op onze 2e zoontje! @Elmo: ja daar kwam ik gisteren ook ineens achter was helemaal vergeten dat ik daar aan mee heb gedaan en komt nu echt goed van pas! Moest alleen wel even 2x nalezen of dat nu echt mijn naam was wat daar staat
Dat was met recht een goede vrijdag. Van harte gefeliciteerd met jullie knappe kereltje. En wat een droombevalling. Ben jij toevallig de Veronique die een hele tijd terug in het brabo topic mee schreef?
Wat een prachtig ventje!! En ook zo'n mooie kop haar als ons ventje heeft. Geniet hoor En de volgende bevalling wil ik ook wel zo al was mijne ook heel snel en zeker te doen
dat kleine lieve friemeltje heeft ook nog eens een mooie dag uitgekozen om op de wereld te komen, en zo te lezen op een goede manier ook! super hoor Geniet van hem en super gefeliciteerd!
Dankje nee ikzelf niet maar heb ooit in een ander topic (weet even niet meer welke) meegeschreven waar jij ook in meedeed. Was dat niet het pendeltopic toevallig?