Tijdens een pretecho met 28 weken, had Isabella al voetjes van 6 cm lang! Ze heeft vanaf 9 maanden al sokjes in maat 12-18 mnd (hema). Ga straks ook haar voetjes (eh,...voeten) eens meten! Ze is ook een lange meid en haar papa en mama zijn ook allebei lang. En mama heeft zelf ook maat 41,5...
Haha jah hier oowk een lang kindje Ben zelf oowk 1.85 en mijn ex 1.87 dus word nog wat En schoenmaat heb ik 43 en mijn ex 48 Liefszs
Ach ja, bij onze echo(s) vonden ze ook allemaal dat hij grote voeten had.. Nu heeft hij schoenmaatje 24. Heel normaal dus.. T zegt echt (wederom) niks tot weinig.
hier ook grote voeten. beeb is net 1, loopt inmiddels los, en daar mee beginnen de problemen want hij heeft maat 23 en de schoentjes met flexzool gaan maar tot 22, dus hier nu dikke sokken met antislip, ik weet het anders ook niet. tips zijn dus welkom
Hier juist een kind met kleine voetjes. En das ook niet alles, want als het zometeen winter is, wil ik haar schoentjes aantrekken, maar dat is maar afwachten of ze die gaat passen
Mijn man 1.78 en ik 1.69. Mijn man maat 43 en ik maat 39/40. Toch denken wij dat ons mannetje dus een grote kerel gaat worden. Dat zie je ook wel eens gebeuren.
hier een meisje met hele kleine voetjes (is ook echt niet handig hoor, kon nooit passende schoentjes vinden. ze is nu bijna 1,6 en heeft maat 18. Maatje 19 is nog echt veelste groot!!
Mijn zoontje heeft niet zo'n grote voetjes. Hij is nu een jaar en 8 maanden, maar sokjes koop ik nog voor 12 tot 18 maanden en die zijn nog vrij ruim. Schoenen heeft hij nu maat 20. Hij heeft een neefje en die had bij zijn eerste schoentjes al een grotere maat nodig dan mijn zoontje nu.. Wel grappig dat daar al zoveel verschil in zit.
Schoenen. In het begin heb ik (toen was het nog winter) schoentjes voor hem gekocht. Die kan hij al lang niet meer aan. Maar nu heeft hij nog geen schoenen hoor. Hij loopt nog niet en dat vind ik voor mijn mannetje zonde van het geld.
Zal ik je dan weer an het twijfelen brangen? Hier leven ze beide op grote voet. Gister schoenen gekocht voor Luca...maat 27! Nu zou 26 hem ook nog net passen,maar dan zou hij de winter niet doorkomen.
Mijn dochter heeft ook zo'n grote voeten, maat 23/24 (kledingmaat 86/92) Ze had ook bij de geboorte ook al zo'n grote voeten. Tijdens de geboorte had ze klem gezeten met haar schouders, en toen mijn vader haar zag, vroeg hij gekscherend of het niet haar voeten waren geweest die vastgezeten hadden
Mijn zoontje heeft juist kleine voeten. Tenminste dat denk ik... Ze zijn 10,5 cm en hij is 9,5 maand. Welke maat zou dat zijn?