Ineens 's nachts vaak wakker??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Damienne H, Dec 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Damienne H

Damienne H Actief lid

Aug 11, 2008
    188
    0
    0
    Hallo,

Ons klein mannetje is sinds een week elk uur of om de twee uur wakker 's nachts, of ja volgens mij niet eens echt wakker, hij moppert dan in zijn slaap, zelf als hij zijn tutje krijgt, soms loopt dit mopperen uit op huilen.

Hij heeft tot vorige week 's nacht altijd nog een BV voeding gehad, maar nu geeft hij aan dit niet meer nodig te hebben, want als ik hem aan leg dan drink/tut hij 1 minuut en moppert verder.
    Overdag is hij de vrolijkheid zelf.

Hij is 4 1/2 maand, weegt 6750 en is 64cm lang

Hij zit het op het volgende schema (Nutrilon Hypoallergeen):
    09.00 FV 210+7
    13.30 FV 210+7
    16.00 Fruithapje 1/2
    18.30 FV 210+7
    22.30 FV 210+7

Ik vulde deze flessen altijd aan met 2 theelepeltje rijstebloem, en deze dronk hij altijd helemaal leeg.

Nu ik dit probleem had voorgelegd aan het CB kreeg ik het advies om Nutriton toe te voegen ipv rijstebloem (omdat rijstebloem een dik maker zou zijn). Met nutiton zou zijn maag gevulder blijven om in de nacht niet meer mopperend wakker te worden en omdat hij al aan zijn max zit wat voeding betreft heeft hij extra vulling nodig denkt het cb. Hij geeft meestal ook bij elke boer een hoeveelheid melk terug, vandaar ook de keuze voor JBP.

Advies 4 schepjes JBP per fles,

Nu heb ik dit gedaan maar hij drink zijn flessen niet meer op, zelfs niet met 1 schep JBP, hij drink nu maar 150cc per fles. Melk terug geven doet hij nu niet meer, maar ja dat was niet het hoofdprobleem.

Nu weet ik het niet meer, wat is nu het beste? Misschien niks toevoegen?

Ik hoop dat je me kunt helpen met je advies want ik ben doodop,
    van al die gebroken nachten.

Alvast bedankt

2. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

Sep 22, 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Hoi Damienne,

Ik weet niet of je geloofd in sprongetjes, maar wat ik nu van jou lees zou ik zo zelf kunnen schrijven. Dus ik het grote Oei ik groei boek erbij gepakt en alles waar Tess (en wij) nu 'last' van hebben staat in het boek ;) Slecht eten, humeurig, overdag niet slapen, 's-nachts steeds wakker (normaal slaapt ze de hele nacht door) en rare geluidjes maken en nog wat van die dingen. Dus misschien heeft jou mannetje daar ook wat last van!

Succes ermee!

Groetjes Debzie

Share This Page