Mijn meisje heeft ontdekt dat er meer is dan tijgeren. Ze loopt nnu als een aapje op handen en voeten (dus niet op haar knieën kruipen), optrekken tot staan doet ze niet. Iemand die dit herkend?
Ik herken het niet (die van mij kruipt nog niet) maar het zal er vast wel schattig uitzien Misschien slaat ze het echte kruipen wel over en beweegt ze zich zo door de kamer
yep, deed thomas ook twe weekjes ongeveer. ONtdekte toen het echte kruipen en gaat nu als een razende door mijn huis heen! Is ook al snel daarna gaan staan en gaat nu zelfs de trap al op...
Wat een lekkere dikke spekbeentjes! Grappig om te zien zeg! Volgens mij duurd het nooit lang meer totdat ze zich ergens aan optrekt! Vlotte meid hoor!
Haha leuk om te zien. Nils die tijgert nu een paar weken en neemt nog niet eens de moeite om zich hoger op te drukken. Hij vind het wel leuk om over iets heen te tijgeren. Als ik z'n handjes vastpak trekt hij zich wel op z'n knieën en dan tot staan (als hij op z'n buik ligt) en als hij zit dan trekt hij zich ook op tot staan aan onze handen. Vlotte meid hoor! Groetjes Inge
haha, m'n meissie gaat ook vaak zo staan, maar ze komt er nog niet mee vooruit. Ze kruipt wel al een maand en trekt zich sinds 3 weken overal aan op. Volgens mij is deze stap (beregang noemen ze dat geloof ik) de stap tussen kruipen en lopen in.
Haha.. Precies onze Lisa.. Die doet al 3 weken hetzelfde.... Tijgeren gaat met een noodvaart als ze ergens echt heen wil, maar als ze geen "haast" heeft doet ze het op de manier als op t filmpje..
Hihi is gewoon grappig eigenlijk Joris doet dat hier ook, maar hij komt niet vooruit op die manier, blijft gewoon ineens staan en gaat dan zo turnen!
youame kruipte eerst maar dat ging niet snel genoeg dan maar zo dat heeft ze een week gedaan vooral om over de drempels in huis te komen nu kruipt ze weer gewoon maar is vliegens vlug
civan heeft dit ook welleens gedaan, en gaat nu som nog welleens zo staan en gaat dan tussen zijn benen door staan kijken
hier nog zo'n snel kruipertje. Jo schuift sinds een week een beetje op zn buik maar gaat nu sinds gister op zn knietjes, in kruipstand zeg maar en zet zich af met zn beentjes. soms gaat ie ook wippen en springen als een kikkertje ok, het is 10 cm hoor, niet de hele kamer door. op handen en voeten doet ie ook soms maar niet met zn billen zo mooi hoog als Annika. Echt lief dat filmpje!