regelmaat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gup1982, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Even een vraagje,

Ik heb het idee dat Dani meer regelmaat in z'n leventje moet krijgen, hij huilt namelijk erg veel overdag en komt verschrikkelijk moeilijk in slaap en schrikt dan na een uurtje weer wakker.
    Als een baby z'n flesje heeft gehad vallen de meeste toch rustig in slaap nou hij niet en als ik hem dan, na eventjes geknuffeld te hebben, in bed leg schreeuwt hij alles bij elkaar en als hij dan ligt te slapen weer eindelijk, ga ik hem niet wakker maken voor z'n flesje ( heb dat de 2de week wel gedaan maar helpt niet)

Nu geef ik z'n flesje ook op verschillende tijden, dat komt omdat hij 's nachts altijd op een andere tijd wakker wordt en dan klopt heel de dag al niet meer met vaste voedingstijden. Hoe doen jullie dat dan?

Dani heeft in de eerste week nadat hij geboren is al geen regelmaat gehad doordat de borstvoeding niet lukte (ik had ook de eerste 5 dagen een k*t van een kraamverzorgster die zo hard in ze nekje pakte om hem te laten drinken) en uiteindelijk na 6 dagen overging naar flesvoeding en dat gaat goed hij drinkt heel z'n flesje leeg.

Zou zo graag willen dat hij lekker in slaap valt.

misschien dat jullie dit herkennen en een oplossing hebben

(sorry voor het lange verhaal)

liefs Gup

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Gup zou ff contact zoeken met het CB mss kunnen die je meer tips geven of hij heeft last van krampjes...weet niet hoe snel hij zijn fles leeg heeft?
    maar zou wel een beetje regelmaat er gaan inbrengen dus echt om de 4 uur voeden.....en ja dat betekend dus ook af en toe wakker maken....

3. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

om de vier uur is dat vanaf hij wakker wordt of vanaf hij z'n flesje leeg heeft. Ik doe al de 1 minuut methode met hem omdat hij z'n flesje te snel leeg drinkt (1 min fles 1 min speen en zo 5 keer, daarna fles leeg laten drinken).
    Heb vanmiddag eerste afspraak bij CB ga maar vragen of ze een schema'tje voor me gaan maken of zoiets of is dat stom :rolleyes: .

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    is helemaal niet stom...stom zou zijn om het niet te vragen en zelf met de gedachten blijven rond lopen van doe ik het nu wel goed ;)

maar het is dus 4 uur na de fles....dus bv. 7.00/11.00/15.00/19.00/23.00 als hij op 5 flessen zit en anders de wekker zetten voor snachts om 3.00.....

waarschijnlijk krijg dit schema ook... ;)

kan je geen kleinere speen nemen? want dit gaat wel erg snel
    welk merk heb je en welke speen gebruik je....

5. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Difrax fles met speen met kleinste gaatje. omdat bij avent fles+speen hij zich verslikt.
    Hij heeft nu om 10 uur fles gekregen ga hem straks om 2 uur wakker maken (slaapt namelijk het is een wonder) omdat we om 3 uur bij cb moeten zijn komt dus goed uit.
    Bedankt voor het schema heb het idee (misschien moeder instinct) dat dit goed gaat helpen.

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    wij hebben avent flessen en heel lang op de 2 gat speen gezeten...maar als deze fles nu goed gaat lekekr zou houden....kan heel lang aan hoor niet naar de schema's van spenen gaan kijken want Teun ging met 10 mnd pas naar d espeen van 6 mnd ;)

en mamainstinct werkt het beste......

succes strakkies....en heb het er met ze over...daar zijn ze ook voor...zelf had ik er veel aan ook via de telefoon...enne denk niet dta het stom is iedereen heeft het gehad.... ;)

Knuffel Janet

7. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

super bedankt ik laat nog ff weten wat ze hebben gezegt.

8. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

@janette
    ben gister dus naar CB geweest en hij doet het voor de rest uitstekend en is erg sterk voor 5 weken.
    Ben gister en vandaag begonnen met een voedingsschema (6:00-10:00-14:00-18:00-22:00-2:00 komt beter uit dan 7:00-11:00 enz) en heb het idee dat hij vandaag al rustiger is (misschien toeval) en volgens mij heb ik zelfs z'n eerste soort lachje gezien (kon wel janken van geluk :) )

liefs

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    tuurlijk moet je je eigen schema vinden
    en een eerste lachje lief hé

en mooi dat hij het goed doet...
    geniet er lekker van en hoop dat je schema lekker gaat helpen...want ja op regelmaat gedijen ze het beste.......Teun nu nog hoor....

Liefs

10. Niet meer actief

In het begin dat Jasmijn geboren was leefde ik van voeding naar voeding. Kan/ mag ze nu al komen voor voeding enhoe zit het dan voor de rest van de dag met het schema. Ik was zo bezig met vooruitdenken in tijden en voedingen dat ik er helemaal gek van werd. Op een gegeven moment ben ik dat los gaan laten en opeens kwam Jasmijn netjes iedere 4 uur voor een voeding. Nu zit er sinds 3 weken een echt ritme in en is de rust er helemaal. Hopelijk dat dat voor jou ook snel komt.

Deel Deze Pagina