op handen zijn de miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door SV1, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik heb van 8 jan (eerste dag laatste menstruatie) en ben vandaag precies 5 wk dus dan ben jij id pas 4 weken. En dat ze niks zien dat klopt een echo zien ze meetsal pas vanaf 5 weken soms nog iets later vanaf 7 weken is er ook hart actie en kunnen ze beoordelen of het vruchtje goed is of niet. Het is echt verschrikkelijk misschien ben je nog steeds zwanger. Ik wil je niet teveel hoop geven want een bloeding kan id een mk zijn maar voor 100% zekerheid zullen ze toch een echo moeten maken. Dit is zo wie zo verstandig om te laten doen om te kijken als het een mk is of alles wel goed schoon is in de baarmoeder. Is er geen ander ziekenhuis in je buurt waar je je verhaal kwijt kan en daar op de afd gyn een afspraak maken voor een echo is wel vervelend dat dit dan pas over 3 weken kan maar ja je wilt toch zekerheid hebben. Laat je me iets weten?

2. SV1

SV1 Lid

3 dec 2008
    28
    0
    0
    Ik bedoelde dat we de 14e gevreen hebben he? dan is toch pas daarna de bevruchting?

Laatste eerste ongesteldheidsdag was 5 januari.

Heb trouwens naar de verloskundige gebeld, ze zou me vanavond terugbellen, ga het toch nog maar s navragen hoe dat nu zit met die hcg waarden
    Ik laat het nog weten
    Bedankt voor je mede leven.

Hoe gaat het nu met jouw?

3. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Oh zo ja daarna wordt je bevrucht maar ze tellen vanaf je eerste laaste menstruatie dag je krijgt bij het tellen van de 9 maanden 2 weken zeg maar kado je lichaam is dus 2 weken niet echt zwanger maar dit wordt wel mee geteld. Sorry was je toch 5 wk zwanger het spijt me.

Ik heb vanacht weer een vloeing gehad en dit keer met helder rood bloed en buikkrampjes en nu heb ik koorts en vloei nog steeds. Het is dus toch nog een miskraam geworden :cry:

4. SV1

SV1 Lid

3 dec 2008
    28
    0
    0
    Jee wat erg voor je, heb je veel pijn gehad?

Ik heb geen bloed meer verloren, alleen af en toe beetje gelige afscheiding, ben nog steeds misselijk en heb nog zere borsten.

Heb gister avond contact gehad met de verloskundige, en mijn verhaal an haar gedaan, zij vond het een vreemd verhaal van die hcg waarde.
    Heb klopt inderdaad als wij uitrekenen wanneer ik bevrucht zou zijn, het nog geen vier weken is, dit is een andere berekening als vanaf de laatste dag van je laatste menstrustie.
    Zij zegt dat een waarde van 300 dus wel goed was, en dat het vreemd is dat ze geen inwendig onderzoek gedaan hebben in het ziekenhuis.
    Zij zegt ook dat als je inderdaad echt een miskraam zou hebben dat ik meer had moeten vloeien als wat ik nu gedaan heb.
    Ze gaf me nog een kleine kans toch nog zwanger te zijn.
    Maar ik ga nergens van uit.

Ga dinsdag gewoon bloed prikken, en woensdag voor de echo, daar zullen we wel zien.
    Heb me er op ingesteld dat het niet zo is, maar het blijft natuurlijk een raar verhaal.

Heb jij trouwens nog last van kwaaltjes? Of zijn die helemaal over?

Als je koorts hebt zou ik wel even naar de dokter gaan hoor, het zou kunnen dat je ergens een ontsteking hebt.

Sterkte,

Liefs

5. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Hey

Ik had niet zoveel symptonen en het misselijke en beetje pijn aan de bortsen is er nog dat zou nog weg moeten trekken later. Wat me wel is gezegd is dat als het bloeden is gestopt ik voor de zekerheid een zwangerschaps test moet doen om echt af te sluiten dat er niks meer zit als deze negatief is is het goed anders moet er een echo gemaakt worden. Maar in 94 % bij helder rood bloed is het mis dus hij zei ga er maar gewoon vanuit dat het een MK is voor je jezelf gek gaat maken het kan toch nog.

Misschien moet jij vandaag ook even een test halen en een testje doen als deze negatief is weet je tenminste zeker dat et een mk was omdat je nog twijfelt.

Ik heb echt een volledige bloeding gehad komt er nog steeds uit dus bij mij is het zeker weten een mk. Maar 1 op de 3 eerste zwangerschappen gaat fout zei hij en daarna de tweede gaat bijna altijd goed het betse medicijn is te proberen zodra alles weer rustig is weer zwanger te worden dus ik ga daar maar voor. Het is moeilijk maar ik ben een van de vele vrouwen en ik weet wel nu zeker dat ik echt zwanger kan worden.

6. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    SV nog een test gedaan?

Bij mij is het bloed weg, kan ik het afsluiten.
    Alleen nu de paar symptonen nog.

7. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @SV Ik heb de zwangerschaps test gedaan negatief alles is dus uit mijn lijf.

8. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    hoi, ik zou toch eerst maar eens een inwendige echo laten maken. Ik heb 3 weken geleden ook heel veel bloed verloren en dacht zelfs een vruchtje te zien. Vk gebeld en alles doorgesproken en zij dacht ook een mk. Een week later een echo gemaakt om te kijken of alles weg was...en wat denk je? Een vruchtje met een kloppend hartje! Dus, alles is mogelijk, maar eerst een echo laten maken :)

Heel veel succes!

Deel Deze Pagina