op het potje 10mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Britt16, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vond het altijd zo'n onzin, zo vroeg op het potje. Maar denk dat wij ook maar eens een potje gaan aanschaffen. Dan kan ze er vast aan wennen. En in de zomer eens in haar blote kont laten rondlopen ;). De oudste van mijn nichtje was met 2 jaar overdag helemaal zindelijk, dus het zou moeten kunnen... Maar eigenlijk interesseert het me nog helemaal niet, ik vind die luiers best handig :oops:.

2. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    We hebben vorige week een wc potje gekocht op de huishoudbeurs. Er zit een sticker in en als je daar overheen plast dan gaat het wolkje weg en dan komt er een zonnetje tevoorschijn.

We laten Koen er nu af en toe op zitten en mee spelen. Hij ligt helemaal in een deuk als we hem in zijn blote kont op het potje zetten, maar hij heeft echt geen idee wat hij moet doen...

We wilden hier ook al mee beginnen toen Koen kon zitten, maar helaas waren we een beetje te laks :oops:

Groetjes,

Kim

3. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Oohw, ik wil er juist zo snel mogelijk vanaf. Ik ben altijd in gevecht met onze man :evil:
    Hij wil niet stil liggen en het is een groot drama als ik hem in bedwang moet houden om de luier om te doen...pfff ben juist blij als hij zindelijk is.

Vanmorgen vloog de poep weer in het rond. Sorry, voor de details...

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook meestal drama met luier verschonen hoor, maar 3 a 4 keer per dag een luier verschonen heb ik liever dan de ongelukjes die je met zindelijk maken toch krijgt ;). Maar ik zal er toch aan moeten geloven :), hoort er gewoon bij.

5. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Als ik dit allemaal zo lees......Ik ga het ook proberen. Mijn dochter wordt deze week 1 jaar, dus hoogste tijd Haha.
    Of het helpt, en daardoor eerder zindelijk zijn, weet ik niet Maar ik vind het het proberen waard.

Beankt voor alle reacties lieve mama's

Liefs Britt

Deel Deze Pagina