bijna 2, help wat een gedrag

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ikke1981, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Mijn zoontje is bijna 2 jaar, en lekker aan het puberen.
    Maar sinds gister herken ik hem echt net meer, huilt werkelijk hard verscheurend om alles, wil niks, als ik weg loop ook hard huilen, dikke tranen.
    Hij is altijd al een slechte slaper geweest, maar het ging redelijk, sinds deze week is het weer helemaal pet.

Maar vind het moeilijk in te schatten, Quinn heeft vorige week in het zkh gelegen voor 2 dagen met flinke benauwdheidsklachten, heeft hier een flinke deuk aan opgelopen omdat hij rot is behandeld.
    Na 3 dagen kreeg hij weer koorts en sinds dinsdag heeft hij weer een ab-kuur.

Ik kan werkelijk mijn vinger er niet op leggen, herkennen jullie dit gedrag of......

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Naomi had gistern ook zo'n dag.
    ook overal om huilen en niets was goed.
    Ging ook overal tegen in.
    Op de fiets naar de winkel of lopen?
    eerst lopen en dan weer fietsen.
    Werd daar echt gefrusteerd van.
    Slapen is hier ook een probleem, vooral het inslapen.
    heb haar gisteren op de bank gezet en ze mocht niets zeggen.
    na 5 minuten vroeg ze of ze naar bed mocht.

Moet wel zeggen dat ze een buikgriepvirus heeft dus ook niet fit is.
    zou het dan toch een combinatie zijn?

gr Lydia

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk dat het heel goed te maken kan hebben met combi leeftijd (herken je bericht deels: nee-fase, sneller boos/huilen), maar vooral met de dagen in het ziekenhuis. het zou me niets verbazen dat Quinn onwijs bang is dat je weggaat of dat hij daar weer naartoe moet. Ik zou dus veel gerust stellen, veel aandacht geven, veel leuke dingen, veel zeggen dat je hem zo lief vindt en bij hem blijft etc. Succes!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    We zijn er al achter
    Quinn zit aan deen ab0kuur en 1 op de 10.000 mensen krijgen last van deze verschijnselen.
    Heel fijn maar niet heus, dus nog even een paar dagn boor bikkelen mits had het werkelijk niet meer t ehouden is moeten we stoppen

Daarbij inderdaad de zkh opname en wat daar allemaal gebeurd is, is gewooin teveeel geweest

Deel Deze Pagina