1 hele goededag hier allen! Even het volgende, mijn zoontje had dat hij een paar maanden was constant dat hij met zijn beentjes draaide als hij moest plassen ( nou we dachten in inder geval) Maar nu begind hij er weer mee, nu zijn beentjes wat langer zijn lijken het ook meer op zwem bewegingen en hij doet het nu alleen als hij op zijn buik ligt. Hij gaat nu ook regelmatig op de bank liggen op zijn buik en maar met die beentjes draaien (moet stiekem zeggen dat het ook wel een beetje iets weg heeft van wat anders). Maakt er geen geluiden bij of wat dat ook, maar hij gaat er wel iedere keer er helemaal voor. En als ik daarna in zijn luier kijk heeft hij niet geplast of gepoept dus ik was nieuwschierig of er kindjes zijn die dit ook doen en of er moeder of vaders zijn die weten dat hij hier nou mee bedoeld. Groetjes miranda
Zou t niet weten...Misschien een lekker gevoel aan z'n piemeltje? Zou kunnen dat hij dat ontdekt heeft...kan toch vlgs mij al wel rond deze leeftijd. Misschien vindt ie t gewoon een leuke beweging? Ze herhalen nl alles eindeloos als ze iets hebben uitgevonden.