Whahahahaaaa! Das iets voor mij.. mijne hoor je (bijna) nooit, maar ruik je alleen maar des te erger.. hahahaha!
Wat ik me afvraag, als het heel koud is, en je laat een scheet, zie je dan zo'n dampwolkje net als je adem?
Hahaha, ik wilde hetzelfde typen als dat Anabella deed.... voortaan maar inhouden in het openbaar he?
Juist, zelfs de koningin laat gemiddeld 20 scheten op een dag (is een triviant-vraag, dus is echt zo hoor! )
Hahaha Realtjuh! Mijn vriend zegt altijd: "vrouwen laten geen scheten" en dan ga ik heel elegant staan (dit is discutabel) en dan laat ik een heel klein poepje... hahaha
Hihi.... Mannetje en ik hebben ook zo onze grapjes. Als hij zegt 'exodus rapidus' weet ik dat we in de winkel naar een ander schap moeten. En vlug wat! (Stiekeme biecht: op de roltrap naar boven met iemand achter je... ik kan 't niet laten!)
Ow ja.... Mijn man zegt gewoon niks...totdat ik zeg: "gatver, wat stinkt het hier".....hij: *knipoog*...wegwezen dus!
Ow, in het materialenhok... Toch niemand in de buurt... Totdat ik door eigen stank naar buiten gedreven word, en leerling tegenkom: 'mevrouw, mogen wij lijm lenen?'
Hihi, hard of zacht, (bijna) geurloos of van die kleffe stinkerds... ik heb er schijt aan! Als je moet, dan moet je en dan krijgt-ie van mij de ruimte.
Wie de huur niet betaald, wordt uitgezet In bed ligt mijn vriend altijd zoooo te ratelen! "Ik schiet een liedje!" roeptie dan. (maar ze stinken dan niet) Meestal als ik er eentje aan voel komen (vooral in bed) zeg ik eerst zachtjes: "Oh ow!" 9 van de 10 keer hoort mijn vriend hem me dan ontglippen... heeeeeel zachtjes en begintie te klagen, want het zal wel weer stinken. Door zijn geklaag ga ik dan nog ff lekker extra met mijn benen en dekbed wapperen... "Hier! Dan zul je hem ruiken ook! " Enne... een scheet is een boer die de weg niet weet! Hahaha!
Het gaat hier dus over scheten. Kan het filmpje alleen niet zien. Scheten laat iedereen en overal, m'n man kan er wat van, en die zijn me soms goor, dat wil je niet weten, tijdens m'n zwangerschap, heb ik er 2x door moeten overgeven, nou dat zegt al meer dan genoeg. Die van mij ruiken lekker