Hahaha.. Mensi... (bijna) iedereen vindt dat zijn/haar scheten lekker ruiken... eigen lucht he (al moet ik zeggen dat ik voor mijn produkties ook wel eens op de loop ga hoor, vooral als er een diareetje aan zit te komen.. )
Die van mij ruiken naar rozen en viooltjes! En dat het dekbed bol gaat staan, hebben wij hier nooooooit!
Mijn vriend zegt ook altijd dat vrouwen geen scheten mogen laten, omdat het niet hoort En dan krijgt hij van mij te horen dat ik echt geen andere ingewanden als hem heb, ze werken precies hetzelfde en maken net zo goed een geur aan tijdens het voedselverwerkingsproces
Komt mijn vriend zojuist uit bed om te plassen; komtie naar deze kamer en zegt: Schat? ik: ja? hij (met zo'n kinderstemmetje): ik liet net een poepie Toen heb ik hem deze ff laten lezen... hij kwam niet meer bij! (weer een ideetje voor hem om dat volgende keer keihard door de winkel te gaan roepen natuurlijk ) Die vind hij ook wel stoer om te doen... Fijn.. ik ga NOOIT meer achter hem staan op een roltrap, tis maar dattie het weet!
ik vind scheten gewoon de beste humor die er bestaat. ik heb het een keer gehad dat we aanhet winkelen waren met vrienden. het was winter en de deuren van de winkel was dicht. dan heb je bij sommige winkels van die roosters waar dan warme lucht omhoog worde geblazen. wat doet die vriend van ons nou, die gaat boven dat rooster staan en laat er eentje. en dan echt zo'n hele erge rotte lucht. de hele winkel was vergeven en hij liep gewoon naar buiten alsof er niks aan de hand was. ik piestte bijna in mijn broek van het lachen terwijl ik gewoon stond te kokhalzen zo stonk ie.
ieuwww....rotte eieren winden zijn echt viessssssss..... maar het schijnt dat je juist een paar poepies per dag MOET laten, maar weet niet meer precies waarom....
ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt heeeel ziek van kan worden als ik het op moet houden. ben aan mijn maag geopereerd en sinds die tijd is het nogal rommelig inmijn darmen zeg maar. als ik dat dan op houd, soms kan het niet anders, dan krijg ik op een gegeven moment zo'n krampen dat ik bijna niet meer kan lopen. en onze lieve heer heeft die uitgang niet voor niets gemaakt denk ik altijd maar. als je moet dan moet je. man of vrouw maakt niet uit, we hebben allemaal dezelfde organen op dat gebied. ja toch
Mannetje van Heidiii hier, Lees net weer even mee en hehehe Heerlijke binnenpret en visualisatie. De fijnste flatulentie vindt ik die zo heerlijk muisstil zijn en echt ettelijke seconden duren eer deze je sluitspier is gepasseerd. (zie je het voor je zo'n onzichtbaar groen dampje? filmpje) en dan gewoon stug blijven staan en in je gesprek doorgaan. Na enige tijd komt ie dan! KABOEMMMM zo'n overheerlijke geur van stront waar zelfs de mestvlieg van ondersteboven gaat vliegen... Je ziet je gesprekspartners onpasselijk worden. Zelf voelen je neusharen zich ook niet helemaal behagelijk meer en het gesprek komt tot een abrupt einde.... Ohhhh echt heerlijk, laat niet eens zo'n scheet maar zit toch weer te genieten! Fijne avond nog Mannetje
En die dan ook nog lekker warm aanvoelen zeker... heeeeeeeerlijk! Hahahaha! (en ja, ik zag het filmpje ook, vooral dat groene wolkje)
Ik liet dit ook net aan mijn man zien... Komt hij met: Als je buiten in de kou sta en je ademd komt er een rookwolkje uit je mond. Komt dat nou ook als je een warm wintje laat, zo rookwolkje
Minder leuk: Bovenstaande is geschreven door dezelfde vent die in zijn slaap, als we lepeltje-lepeltje liggen (ik achter) wel eens... per ongeluk... ale: