Op het wacht bankje wie telt mee af?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Porkie, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Samba jij bent al bijna aan de beurt. Wanneer ga je testen?

2. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    ik wacht mee meiden:) mijn nod is twijfelachtig.
    hij is of 28februari of 6maart. mag ik mee kletsen met jullie?

mijn nod is twijfelachtig omdat me temp dag 14steeg tot dag18 daarna dipje en steeg hij weer en bleef stijgen! nu nog. althans vandaag evenhoog als gister!
    me ei kon dus dag13zijn of dag 18 19-20 omdat ik toen mega pijn mesteken had misselijkheid en zelfs dag21 roze afscheiding. ik dacht nu komt ongi maar neehoor niks meer.
    nog altijd moe en zo nu en dan onderbuikpijn en misselijk en zere tepels.
    wanneer wagen jullie een test? ik volgende week zondag. en anders 6maart weer! succes jullie

hoop dat we allemaal geluk hebben en de rode duivel niet zien! pas over heel wat maandjes weer!

3. Fae

Fae Niet meer actief

Ik hou rekening dat ik over 2 dagen al ongi zou kunnen worden :D maar indien niet zou het ook een later eitje geweest kunnen zijn ;) ach, ik hou gewoon mijn banner aan.. over 8 dagen dus!!

4. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    als ik het goed onthouden heb van wat iemand tegen mij zegt.
    is dat10dagen na je ei je temp langzaam zakt.. en dat betekend ongi.
    als hij hoog blijft kan t zijn dat t raak is. en blijft je temp hoog bij je zwangerschap

5. Fae

Fae Niet meer actief

Jij ook al een vaag ei dus :D heb je een link naar een kaartje? zou het geen innestellingsdip kunnen zijn geweest?

6. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Ik denk ook een innesteling mss . Het zou mooi zijn ik duim!

7. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    kan heel goed een innestelingsdip zijn geweest. hoop het maar want paar daagjes later roze slijm verlies! nu niks meer!
    nu wel kotsmisselijk maar kan ook komen omdat ik iets heb gegeten wat ik echt niet lust maar toch ff zin gehad om te proeven.
    en een kaartje lukt helaas niet via mijn mobiel. heb volgende week me laptop terug geloof ik. dan kan ik t eindelijk maken.
    FF faalt op mijn mobiel lukt het niet lekker.
    maar ik kijk naar andere meiden hun kaartjes en maak handmatig een grafiek en vergelijk het.
    ik ben misselijk he nu ik heb echt het gevoel dat ik zo moet spugen ofzo. en ik ben bijna nooit misselijk en al meer dan 5jaar niet gespuugd!!
    behalve dat kokhalzen van een maag onderzoek een half jaar geleden dan. ieekk.. ivm ernstig b12 tekort.

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe mee.. NOD is 28 feb. Het is de 5e ronde... Je kunt ook ovulatietesten gebruiken om je vruchtbare periode vast te stellen. Spannende weken voor Ons allemaal 😃

9. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ik ga pas testen als mijn nod geen bloed brengt...waarschijnlijk zaterdag dan aangezien mijn man dan ook thuis is :)

10. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah we zijn al met meerere op de 28e, gezellig hihi

11. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    ik hoop dat me nod 28februari is zodat ik volgend weekend een posi test heb.
    of ongi zodat ik in iedergeval toch een week eerder weer verder kan!

maar hoop zo op een positieve knaltest, ook voor jullie!!
    hopelijk zijn we allemaal zwanger..
    maar dat zou bijna te mooi zijn om waar te zijn..
    ik zit in ronde 4 en we zijn het wachten nu al zat!!
    hihi
    maar elke maand wachten vind ik te veel iedereen denk ik wel.

vroeger dacht ik toen ik jonger was van 1x onveilige seks en je bent zwanger..
    nu denk ik. was t maar zo'n feest zeg. mensen zijn vergeleken met andere dieren volgensmij de slechtste voortplanters had ik gehoort.
    waarom wij nou weer, hѐ meiden

12. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    hey shy girl,

Awel ik en mijn vriend grappen er ook wel eens over dat we niet kunnen begrijpen dat men soms "perongeluk" zwanger kan worden als je moet zien hoeveel moeite sommige mensen moeten doen om een kindje te kunnen kopen.

ik vind het zwanger worden helemaal niet zo leuk. Ik zit precies op een rolercoaster van emoties en het brengt stress met zich mee. en dan dat wachten wachten wachten en nog eens wachten. Als ik dan denk aan de gene die al zo lang moeten wachten ik zou echt knetter gek worden.

Nu ik hoop dat maart onze maand word, het zou allesinds een geweldig geschenk zijn voor ons huwelijk volgende maand.

Ik denk dat ik toch wat vroeger zal testen heb mijn vrijgezellen ook en als ik niet zwanger ben wil ik misschien toch wat drinken

Groetjes

ps: tof dat we zo elkaar deze ampetante lange dagen kunnen steunen

13. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik word GEK van dat wachten.. mijn cyclus is door dat ik een ongeluk heb gehad begin januari niet echt betrouwbaar ben ik bang.. maar anders zou de NOD 28 februari zijn.. pfff van't wait!!

14. Tuttie85

Tuttie85 Actief lid

11 okt 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Ik wacht gezellig met jullie mee. :) Ik weet niet helemaal precies wanneer m'n NOD is. Vorige maand werd ik een aantal dagen te vroeg ongesteld, was ook heel weinig. Na 2 dagen niks werd ik opeens weer ongesteld, een stuk heftiger en meer krampen. Heel vaag...
    Als ik uit ga van m'n "1e"ongesteldheid was gister m'n NOD maar ik ga maar uit van de "2e" en dan is m'n NOD 2 maart.
    Ik probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven. Vorige maand werd ik echt gek van mezelf. Zoals porkie al zei een rollercoaster van emoties. Tot nu toe gaat het goed gelukkig. Niet te veel op t forum zijn helpt ook wel.
    Sterkte met wachten meiden!

15. shy girl

shy girl Bekend lid

30 jan 2013
    642
    0
    16
    rotterdam
    hee ik duim voor je dat het jullie maand is. zou inderdaad een heel mooi geschenk zijn!!
    ik duim voor jullie!

16. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Dank je!

Ook ik duim voor jullie

17. Uiltje34

Uiltje34 Lid

16 feb 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik schuif naast jullie op t bankje:) mijn nod is zes maart zo'n beetje en we zitten in ronde vier.. drama dat ontpillen (elf jaar diane) was er de voorgaande maanden ook zeker van dat hetraak was hihi

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi hoi dames,

Gezellig dat jullie samen mee aftellen naar jullie NOD! Helaas is dit hoekje van het forum daar niet voor bedoeld. Mag ik jullie doorverwijzen naar het NOD-gedeelte?

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina