goedemorgen dames hoe is het hier? nog niemand getest? hihi, ben zo nieuwsgierig naar jullie testjes! hoop zo dat jullie ook snel zwanger mogen raken! @kel: veel succes vandaag met dat mens! en laat je niet kisten! ik zal dat programma er vanmiddag even opzetten. heb ook wel een i-pad, maar weet dan niet hoe ik ze vanuit mijn mail daar op krijg, zal straks ff kijken. noa ligt gewoon nog te slapen haha, de laatste tijd mocht ik blij zijn als ze 7 uur wakker werd en nu is het bijna half 9 en ligt ze nog lekker op bed. om 9 uur krijg ik al visite van mijn beste vriendin met haar zoontje, hij scheelt een paar maandjes met noa, hoop voor hem dat ze dan al wel wakker is, is wel zo gezellig hihi.
@kel, laat je niet kisten meid, jij weet dat je het kan en goed doet en laat zo'n vervelend mens maar lullen. @jes, lekker als ze zo fijn liggen te slapen veel plezier trouwens met je vriendin. @bibi, nog ongeveer 2 daagjes en dan kun je testen op naar de dubbele strepen.
daar ga ik wel voor maar goed je hebt het helaas niet altijd voor het zeggen he ,ik blijf positief ik voel niks geks of zo
ik werd vanmorgen rond 530 wakker met heftig pijn in mijn onderbuik liezen ,ik herken de pijn of je ei krijgt maar dat was naar mijn wc bezoekje ...ik weet niet wat het is maar het deed zo pijn dat me manlief wakker van werd dat ik me zelf zachtjes zei au au au nu nergens last van ,normaal gesproken heb ik van allerlei kwaaltjes maar nu niks geen last van borsten of tepels .
@bibi: ik voel nu nog steeds bijna niks hoor haha, voel af en toe wel een steekje of krampje, maar dat is het ook wel hihi, dus zegt niks zie je wel! nou ik heb de visite overleefd haha, heb me echt zo in moeten houden om niks te zeggen, is niks voor mij hoor haha, voel me net een leugenaar haha. oh noa is volgens mij niet helemaal weg van haar zoontje ofzo, ze was echt heel de tijd aan het huilen en jengelen en hij was weg en toen was het over.
ik hoop ook echt dat alle meiden hier snel zwanger mogen zijn! kunnen we lekker met zijn allen over de ongemakken klagen haha ohh ligt het aan mij of is het nou zo koud vandaag? ik heb het echt al de hele dag koud! ben nu lekker soep aan het maken, vanavond lekker soep met brood eten, mmm heb er nu al zin in!
Nou koud is het zeker vooral sochtends! Lig nu heerlijk met een dekentje op de bank met me oogjes half dicht haha. Ben blij als er weekend is slapen slapen slapen hebben we hard nodig tegenwoordig
HET IS GEWOON KOUD BRRRR.... En ik lust wel een glaasje kinderchampagne.... Ik heb net wel een voorraad maandverband en tampons in geslagen hihi... Manlief zegt je hoeft niet voor een heel weeshuis mee te nemen
Haha nou ik hoop voor je dat je die niet nodig hebt Kelly! Spannend nog 3 dagen en dan gaan jullie testen!!
Stomme is dat ik geen symptomen meer heb, als alleen hoofdpijn en dat druk verschil in mijn oor... Dus ga er toch maar vanuit dat ik niet zwanger ben. Zo wel doe ik een vreugde dansje