Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dan dansen we mee :D

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

En dan hoop ik ook snel voor jullie aan vreugde dans je te doen (overigens ook als ik nog niet zwanger ben en jullie wel hoor :))

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Hopelijk mogen we snel dansen dan! :D

Ik duik zo lekker mijn bedje in, ben stikmoe, maar ja is voor een goed doel he haha

4. Infantem Amor

Ik drink mijn thee nog op en dan ga ik verder in mijn verslaving...

5. Infantem Amor

Oh kom net uit mijn bed maar ben nu al weer moe :( Of ja nog steeds!!
    Heb vannacht dan ook niet zo'n hele relaxte nachtmerrie gehad, droomde dat ik moest bevallen van ons kindje zonder mijn man. Mijn man werd door het ziekenhuis (waar ik niet wil bevallen als het ff kan) niet binnen gelaten, mijn ouders en zusje wel. En na de bevalling moest mijn man niks meer van mij weten, want ik had hem buiten gesloten. Bah is iets wat ik sowieso nooit zou doen mijn man buiten spel zetten, hij is juist mijn steun en toeverlaat. Hoe dat het komt dat ik zoiets droom is mij een raadsel en hoop hem ook niet terug te krijgen.

Brrr ik heb het zo koud!!! Normaal heb ik het altijd warm, winter of niet... Vriendin van mij zei gister, dat had ik de eerste weken van mijn zwangerschap, moet je mij soms iets vertellen, want je straalt ook... Ik dacht oh nee wat krijgen we nou :p

Pff ff een ochtend en een avond werken en dan weekend kan ik de voorkamer leeg halen, aanhanger losse, bed, dekbed en keukentafel ophalen bij mijn schoonouders en matras bij mijn ouders, dan kan onze kleine Amber mooi in een groot bed...

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: ik heb het sinds ik zwanger ben ook koud dus wie weet! of ik heb het heel koud, of ik zweet me rot haha, hoop voor je dat je echt zwanger bent! nog 2 nachtjes slapen ohhh spannend!!!

ik heb eigenlijk weinig te vertellen haha

7. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Goedemorgen dames ,

Het is vandaag mijn NOD datum maar ik heb nergens last van
    enkel alleen koud en verkouden bah ...!!

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    spannend bibi!!!:D jij ging toch zondag samen met kelly testen he?

nou ik had vanmorgen mvm gemaild, dat ik het zo lang vond duren eer ik iets hoorde, werd ik net gebeld, hadden ze heel mijn aanmelding niet binnen gehad, echt raar. maar ze heeft me nu opnieuw aangemeld en wordt nu binnen een week gebeld voor een afspraak.

morgen komen mijn ooms(is een homostel) op visite, maar ik ga het tegen hun wel vertellen. heb een hele hechte band met ze, zijn een soort 2de ouders voor mij en zijn ook voor noa opa en oma hihi. van hun weet ik dat ze echt hun mond houden en wil het gewoon graag vertellen aan ze.

ik zit net te denken, we moeten ook namen gaan verzinnen weer haha, maar vorige keer waren we alleen uit een meisjesnaam gekomen, jongensnaam kwamen we niet aan uit, aangezien mijn vriend niet wil dat het een naam is waar hij iemand van kent, maar hij kent zoveel mensen dat het dus echt moeilijk is! ik wacht nu maar gewoon eerst de echo af en als we dan weten wat het wordt gaan we wel nadenken over een naam haha

9. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Goedemorgen Jesje ,

Het klopt inderdaad dat ik samen met jesje ga testen

maar wat leuk dat je homo ooms hebt ,ik heb neef die homo is en die heeft ook zo leuke vriend daar heb ik ook goede band mee maar we hebben ook nog leuke vrienden homos ,zijn zo aardige mensen altijd !!!

veel plezier morgen

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames, ik heb het druk vandaag haha.
    Bibi spannend meid.
    Kel, nog even afwachten.

Hier mijn jongste al 2 dagen bezig: eergister, mama jij hebt mijn broertje in de buik hè :$ en gisteren op bed, mama even mijn broertje aaien. Ik zo van ja maar mama heeft nog geen baby in de buik lieverd, zegt ze jawel, de voetjes zitten er al in en als mama's buik dikker wordt helemaal :D:D

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    je bedoeld dat je met kel gaat testen haha, geeft niet hoor, maar ik ga zondag niet testen hihi.

ja mijn ooms zijn echt schatten, zijn ook echte opa en oma voor noa, meer dan mijn schoonvader is en die is de echte opa. ze zeggen ook dat noa echt als hun kleinkind voelt, want ja een officieel kleinkind zullen hun niet krijgen en ik geef ze die toch. ben zo benieuwd hoe ze zullen reageren! ze zijn ook al zolang bij elkaar als ik leef en mijn moeder en mijn oom(eentje is haar broer) waren echt 2 handen op 1 buik! ik ben toen ze gingen trouwen ook getuige geweest, vond dat echt een hele eer!

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    wat apart dat ze dat zegt! ze zeggen dat kinderen zoiets aanvoelen he! maar ja jouw eisprong moet nog komen hihi, maar misschien heeft ze een vooruitziende blik!

13. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik ga samen met kel zondag testen

14. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    altijd appart he hoe kinderen denken en fantasseren over bepaalde dingen maar wel lief van der zeg !!!

15. Infantem Amor

Mar, apart van je dochter... Misschien voelt ze het al aan :)

Jes, hihi leuk van je ooms en fijn dat ze voor Noa als opa en "oma" fungeren :D Spannend om het aan hen te vertellen...

Bibi, spannend... Oh ik heb het ook zo koud, het is hier in huis 20 graden en ik zit te klapper tanden...

Oh en ik ben lekker prikkelbaar, denk dat ik zo even naar de buren loop, want word gek van het harde gepraat van de kleinkinderen. Kan letterlijk verstaan wat zij zeggen!! Fijn om dan te lezen of iets dergelijks :( Denk ff uurtje van mijn rust genieten dan het hele huishouden en daarna weer ff rustig aan, want moet vanavond weer werken. Maar dat gegil en hard gepraat is niet van mijn rust genieten :(

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Zo alles weer bijgelezen hoop dat ik niemand vergeet:)

Kel had zoiets al op facebook gezien maar wat een naai streek zeg heb je al wat van die andere instelling gehoord?

Jes hopen dat mvm nu wel echt contact met je opnemen. Ik ben er al over uit mocht ik zwanger raken dat ik ook mee wil doen.

masami nou dat zal wat zijn als je dochter gelijk krijgt:)

bibi spannend samen met kel zondag testen.

eef nog even en je heb weekend kan je weer heerlijk bijslapen;)

Zit ondertussen op dag 15 we klussen rustig door. Merk echt verschil met vorige maand. Was er toen echt heel veel mee bezig en nu ben ik er een stuk rustiger onder. Misschien ook wel omdat ik niet precies weet hoelang me cyclus nu is.

17. Infantem Amor

Eertje, 4 okt moet ik naar een "speeddate" en dan kijken ze verder... Heb nog meerdere sollicitaties lopen nu :D

Fijn dat je er nu rustiger onder bent. Hoop dat het helpt :)

Pff ben zo moe en ik moet vanavond nog werken... Zat net te lezen en viel bijna in slaap terwijl ik toch echt niet op kan houden in dat boek :) Ogen vallen gewoon dicht :( Moet telkens aan mijn nachtmerrie denken :$ Pff ben blij als het zondag is en ik ongi word... Dan kunnen we weer verder met een nieuwe ronde clomid, ga vragen of ik dan de 150mg mag omdat mijn ei nu zo laat pas komt en waarschijnlijk met de 150mg sneller :D

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: wie weet heb je die chlomid wel helemaal niet nodig meid! wacht nu eerst zondag je test maar af hihi

@eertje: ja als je niet weet hoe lang je cyclus is, is het denk wat makkelijker om er rustig onder te blijven. er komen zo mensen naar mijn wandelwagen kijken. had hem op mp gezet, want wij willen straks een andere, deze was het toch niet helemaal. hoop dat ze hem kopen!

19. Infantem Amor

Haha jullie hebben allemaal meer hoop als ik :p
    Al mijn symptomen zijn weg en heb nu in onderbuik en heupen een spierpijn gevoel, dat heb ik altijd rond NOD en heb het koud en ben moe, maar ja dit weer schiet ook niet op...

20. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Weekend!!!! haha heerlijk!!!

Nou hier in de buurt lijkt het wel een baby boom! Me buurvrouwtje van 3 huizen verder is13 weken zwanger!
    En nog een paar maar daar ga ik niet mee om!

kelly&bibi bijna testen!!!! Zou het zooooo super leuk vinden voor jullie!

mar apart dat ze dat zegt! Ben benieuwd!

Misschien is het voor jullie allemaal wel de maand deze maand!!

jes moeheid hoort erbij! Merk dat ik smijdige iets minder moe ben!

Gister avond was het weer is heerlijk raak! Hadden lekker eten besteld stokje kaas ect nou Savonds kwam het er mooi weer uit! Kan ik dus ook al niet meer eten! Me lijstje word steeds korter!

Deel Deze Pagina