Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Zo meiden er is weer heel wat afgekletst zal morgen wat worden voor mij om bij te lezen. Vandaag vieren we de verjaardag van vl, dus druk met alles klaar te maken ed. Dus morgen reageer ik wel weer op alles.

Fijne dag allemaal :)

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Mar, fijne verjaardag voor je vl...
    Geniet ervan :D

Jes, haha wat lief... Mij manlief was gister ook lekker jolig... En ik maar boven de pot hangen :( Ben nu nog misselijk...!! Ben vanmorgen nog een uurtje terug in bed gekropen omdat ik mij zo beroert voel...
    Gister die witte vloed en nu is dat bijna weg... Heb dat nog nooit eerder gehad. Als vorige maand met die vmk...

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik denk al heel de maand aan je IA :p sinds die magnetisatie of hoe je het ook zegt...ga je morgen? testen of vandaag? of heb je stiekem al getest :)

(ik hou je in de gaten hoor)

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik ben zo benieuwd naar jouw test :D

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: ohh dat klinkt allemaal hoopvol!! hoe laat ga je morgen testen? of ga je eerst lekker uitslapen? dan weet ik hoe laat ik hier moet zijn hihi

@bibi: hoe is het met jou meid? hoe laat ga jij morgen testen? of heb je stiekem al getest?

@mar: veel plezier vanavond en gefeliciteerd met je vriend:D

oh ik ben zoooo moe vandaag echt niet normaal! ik heb besloten dat ik zo lekker samen met noa naar bed ga hihi. ik heb het vanmiddag aan mijn ooms verteld, ging echt zo grappig. ik had een shirtje laten drukken met de tekst psssst mijn mama heeft een baby in haar buik. dus ze komen binnen en na 5 minuten zegt mijn ene oom, ohh dat paarse shirtje staat haar wel mooi, dus de tekst nog niet gezien haha, weer 5 minuten later zit mijn andere oom haar op haar buik te kietelen, nog niks in de gaten hahahaha, dus ik dacht ik zeg er even wat van haha, dus ik zo: ja die tekst op het shirtje is ook wel grappig he? en ja hoor toen viel het kwartje hahahaha. ik moest echt zo lachen dat ze het gewoon heel de tijd nog niet gezien hadden hahaha, is misschien een mannen-iets haha

6. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hallo lady's
    ook ik even niks laten horen maar druk gehad thuis
    nu weer ff tijd gehad om alles bij te lezen
    hier is ongi voorbij op naar nieuwe klus maand maar zie het ook even niet meer zitten hiermee
    willen zo graag weten of van ml het zaad verbeterd is want iedere maand is het opnieuw een teleurstelling
    maandag gaan we uroloog bellen en kijken of we via hem vroeger kunnen testen
    hier nog steeds erg moe snap er geen hol van en best wel buikpijn
    maar maandag ha bellen heb namelijk last van een vrouwenkwaaltje en als dat na het weekend niet verbeterd was middels medicatie moest ik langs komen en uitstrijkje laten maken
    ik heb daar iedere x last van als ik die klote antibiotica heb gehad pfffff
    nog geen testers geweest zag ik
    benieuwd wat het weer gaat worden zal duimen voor mooie strepen

7. Infantem Amor

He Cynnie,

Ik ga morgen testen. Ben erg benieuwd wat er uit komt...
    Hoop dat deze dag niet voor niks is geweest...

;)

8. Infantem Amor

Wendy en Jesje,

Ik ga morgen voor 11.00 testen. ;)

Vandaag niet veel hier geweest, heb veel liggen slapen en de momenten dat ik wakker was moest ik voordurend spugen. Alleen thee, melk en ijswater gaan er in. Alles aan eten is mijn lichaam al uit. Ben helemaal uitgeput nu. Morgen avond bij mijn ouders eten, hoop dan alles binnen te houden. Weet anders niet wat ik ze moet zeggen. Als ik zwanger ben is het wel erg vroeg hen te vertellen dat ze opa en oma worden en mijn zusje tante... Maandag vertrekt manlief om 5.15 en komt dinsdag avond pas thuis, dus vind het wel spannend allemaal. Als ik zwanger ben dan ben ik de eerste 2 dagen dat we het echt weten en gaan beseffen alleen thuis!! Mijn zusje blijft hier eten en slapen van maandag op dinsdag. Dus hoop dan niet te veel te moeten spugen. Vind het nu wel erg spannend worden :(

9. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    IA spannend meid klinkt echt als bij mijn eerste keer. met name het ijswater is ook nu weer mijn redding. heel stom eigenlijk want is eigenlijk best heftig voor je buik maar het is het enige dat echt helemaal goed gaat. nog lekkerder dan ijswater is beetje bevroren water. dus flesje water half gevuld in de vriezer leggen na een uur of 1 ff checken of het al een beetje is bevroren. dan flink knijpen en schudden aanvullen met water en hmmm...je eigen naturel slushpuppy :D
    probeer slokjes cola gedurende de dag. het is onprettig maar bevat suiker zouten en mineralen die je flauwheid wat kunnen wegnemen.
    gemberthee (verse) met beetje honing anders is het niet te zuipen kan helpen.
    enige dat ik je kan adviseren is wel blijven eten. steeds 1 of 2 hapjes. er blijft altijd wel wat zitten. ik heb helaas ruim 8 weken niets binnen kunnen houden bij Hannah.

ik heb trouwens van mvm een boek gekregen namelijk paaseitjes zoeken in het AMC. heb het in mijn vakantie in 1 dag uitgelezen. het is een soort dagboek van een vrouw die het hele traject van zelf proberen tot IUI tot IVF heeft moeten meemaken. is ontzettend leuk geschreven en het maakt dat ik wat beter begrijp wat er allemaal bij komt kijken. ik plas me nu een ongeluk in die blauwe flessen, vind t nu nog belangrijker ;)

10. Infantem Amor

Ik ga zeker voor MvM plassen als ik nu zwanger ben. Mijn beste vriendin is onverklaarbaar minder vruchtbaar... Die heeft ook dat hele traject afgelegd :( Daarom zal ik zeker gaan plassen...

Ja dat slush puppy effect is inderdaad heerlijk, dat doe ik met die hete dagen altijd voor mee in de auto tijdens mijn route :p Ook alleen ijskoude melk gaat er in. En heel slecht maar sabbelen op een stukje gewone chips maakt me minder misselijk, van cola ga ik zoveel oprispingen krijgen dat ik daardoor weer boven de wc hang.
    En pak groene thee met gember en honing ;) Ze zeggen alleen ook weer dat je dat niet te veel moet drinken.

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Kelly en bibi hebben jullie al getest?
    Ik hoop hier zometeen 2 mooie testen te zien :)

De verjaardag was leuk, alleen op het eind (drank he) werd het even minder. Maar visite naar huis en toen werd het weer gezelliger.

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    bibi en kel en en en en? ben zooooo nieuwsgierig!!! jullie laten ons wel in spanning zitten hoor!

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    spannend!!! nog geen nieuws?

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    misschien waren de testen wel posi en zijn ze helemaal van hun padje af hihi

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Laten we het hopen :) Kom op dames, we zijn stik nieuwsgierig :D

16. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    ik hoop het 11 uur is al 11 minuten voorbij ;)

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    inmiddels al 15 hahahaha:p

18. Infantem Amor

Haha jullie waren zenuwachtiger als ik... Ben nog steeds zo ziek als gister...

Mijn test was negatief... Nou wacht ik deze week nog af als ik niet ga menstrueren, want woensdag heb ik ongelooflijke steken gehad... Misschien heb ik nog een kans maar durf dat niet te dromen!!

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ahh balen dat ie negatief was:( welke test had je gebruikt? ga je nou een hele week wachten met testen dan? misschien hoor jij wel bij de mensen die later posi test;)

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ach balen kelly, hopelijk bouw je laat hcg op en test je van de week wel positief.

@bibi heb jij al getest?

Deel Deze Pagina