Officieel is morgen mijn NOD als ik uit ga van een LF van 16 net als de laatste keer... Maar goed ik ben ook nog niet ongi, dus dan wacht ik tot zaterdag als ik niet ongi word...
Denk dat ik toch een buikgriepje onder de leden heb dan, want moet nog altijd spugen Krijg geen eten naar binnen. Heb ook niet het gevoel ongi te gaan worden, zo raar... Pff dat ik maar snel ongi word dan kan ik verder met de volgende ronde...
Ja bibi al getest? @kel: jeetje dat jij tt zaterdag kunt wachten hihi Ik ben sinds gisterenmiddag met vlaagjes wat misselijk, hoop niet dat het erger gaat worden.
Ja wil wachten op mijn ongi en heb ik die zaterdag nog niet dan test ik weer. eigenlijk is morgen mijn NOD, maardat zal toch niet zoveel uit maken??
kelly, dat kan wel hoor, dat je 1 dag voor nod neg test en op of 1 dag na nod positest. Heb nog niks over bibi gelezen, ik hoop dat zij posi heeft getest.
ff snel bij gelezen. Kelly wat balen een negatieve test hoop dat je niet ongi wor en later posi test. En beterschap meis. bibi en hoe was jou test? Hier is alles nog rustig
Ik hoop dat bibi positief getest heeft en er daarom niet is... Sinds vanavond heb ik bij het afvegen slijm En blijf zo ongelooflijk moe Misselijke is na het eten wel wat weg getrokken, maar komt met vlagen op... Heb amper gegeten omdat ik het niet weg kreeg...
@kel: hopelijk is de misselijkheid snel minder. en hopelijk is het van een zwangerschap, dan is het in ieder geval voor een doel hihi hier gisterenmiddag erg misselijk geworden en kreeg ook echt geen avondeten naar binnen, want dan had ik boven de wc gehangen. heb toen maar een cup a soup genomen en dat hielp wel een beetje. voor de zekerheid maar een paar doosjes inslaan vandaag haha. nu gaat het wel weer, hopelijk was het eenmalig. ik heb nu wel erge last van bandenpijn, bij noa begon dat veel later, misschien omdat dit de 2de is ofzo.
Haha haal maar flink wat cup a soup in huis!! Ik ben erg benieuwd, ik zal vandaag wel gewoon ongi worden... Ga dan wel wat afstand nemen van het forum. Misschien ben ik er ook te veel mee bezig en maak ik mij te druk... Van het weekend heb ik met manlief gesproken over school en die geeft ook aan dat ik de laatste tijd erg gestrest ben door heel dat gebeuren... Ben soms ook echt kattig en gemeen tegen hem wat ik eigenlijk niet wil... Mis hem op het moment heel erg, hij is om 5 uur vertrokken naar zijn werk en komt morgen laat in de avond pas thuis. Voel me soms zo schuldig naar hem toe
IA dikke knuf meis. hoop idd dat je gewoon een late tester bent een buikgriep is toch zo voorbij met een dag of 2 jesje hier idd ook cup a soup in huis kleine slokjes dan gaat het allemaal wel goed. ik denk idd dat t met een 2e een stuk sneller gaat. dat hoop ik tenminste anders heb ik echt een tweeling in mijn buik. zie mijn buik met ongeveer 8,5 week...
Hahahaha en ik zie dat je pendels een 2 ling zeggen Mooi buikje meid... Ja een buikgriepje is bij mij 2 dagen en dan is het verdwenen, maar blijf nu aan de gang... Denk dat ik jullie tip van cup a soup eens ga volgen en die straks in huis haal. Vond het sneu voor mama dat ik gister zo weinig heb gegeten, maar denk anders kots ik hier zo meteen heel het huis onder... Heb gister over dag niks anders kunnen eten als (sabbelen) op gewone chips meer hield ik niet binnen... En de avond heb ik 2 visballetjes gehad en een rosti rondje en toen kwam het er al bijna uit Wat een mooie meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wow ikkedus, dat is al een mooi buikje, ik hoop dat ik snel ook een mooi rond buikje mag krijgen, heb van mezelf al een beetje een buikje en nu mn darmen opzetten is ie echt niet mooi haha @kel: ik hoop het niet dat je vandaag ongi wordt hoor! zolang er geen bloed is, is er hoop! en begrijpelijk dat je anders afstand wil nemen. balen dat je man pas morgen weer thuis is morgen is noa al weer 1,5 wat gaat dat snel zeg! woensdag weer wegen en meten, ben benieuwd of ze veel gegroeid is, maar heb zelf het vermoeden dat ze niet echt gegroeid is hihi, ze past nu nog sommige broekjes van afgelopen winter haha
Als ik je foto's op FB kijk Jes is Noa ook een mooie meid zeg Ben erg benieuwd wat vandaag me brengt... Heb sowieso slecht geslapen, want meneer heeft de hele nacht tegen mij aan gelegen en in mijn oor gefluisterd hoeveel hij van me houd. Super lief, maar ben nu dus wel klaar wakker sinds 5 uur, maar wel super moe
Mooie foto's , ikkedus en je buikje groeit mooi door Lief van je mannetje kelly, straks maar ff op de bank om bij te komen
Haha kon ik dat maar Ik heb een half uurtje gelegen net maar word dan telkens wakker... Maar ja komt wel goed, hoop ik...