@infantum ja zou het. Ik hoop het zo. Eigelijk wil ik morgen ochtend al een test doen maar die van zondag was ook negatief. Dus ben bang dat hij morgen ochtend ook negatief is.
NOD-lijst Infantem Amor - 18/19 AUG - ronde 8 (maand 14/15) dolfijntje1985 11 AUG of 13 AUG (ligt aan cyclusduur) ronde 14 natasha86 22 AUG ronde 6 (ronde 1 intensief) Lotje1986 NOD ? hoelang bezig Wendy88 13 AUG ronde 7 masami - NOD ? hoelang bezig bibinijmegen - NOD ? hoelang bezig jesje1982 - NOD ? hoelang bezig Ros84 - NOD ? hoelang bezig zoe1 - 19 AUG ronde 5 (ronde 2 na MK) mama15 - 18 AUG ronde 6 (nog 8 maanden na herstel operatie man) Vlinderr - NOD ? hoelang bezig Summer1987 - NOD ? hoelang bezig Chocola - 23 AUG ronde 4 (ronde 2 na MK) Fientje - NOD ? hoelang bezig Eertje1988 - 29 AUG ronde 1 Zwangeren (uitgerekend op: ) En dan hier wie straks positief test...
@Dolfijntje: ik heb ook 4 tal dagen veel slijm gehad. nu minder ...maar toch nog. @infantem : thx mie! zo blij hopelijk mag voor iedereen van de lijst een droom uitkomen
super infantem! Nod : 22 augustus ( gok ik, ei op 08/08 ) op zich 6de ronde, maar eerste ronde dat we er echt volop voor klussen
super ...nu is het wel overzichtelijk! ik sta ook onder het NOD topic ...maar daar wordt zoveel gekletst, dat ik het niet kan bijhouden hopelijk mag dat lijstje gauw roze worden jij nog 5 keer slapen en je mag testen
Nod met een cycles van 26 wat ik het meeste heb gehad was zaterdag en een cycles van 28 is vandaag en ronde 14
ook even mijn gegevens aanvullen hahaha nod 18 augustus we zitten in ronde 6 na herstel operatie bij man (was gesterreliseerd ruim 7 jaar ) proberen opnieuw zwanger te worden helaas was de uitslag van manlief niet optimaal vandaar tot eind van het jaar zeker zelf proberen @ wendy en dolfijntje als ik het goed heb, is behoorlijk spannend bij jullie ik hoop op een mooie knaltest voor jullie en idd wat er gezegd word zolang het niet veel en helder rood bloed is kan het nog altijd ik ben ook bij mijn 2de kind 2 dgn ongi geweest maar bleek laatste restje bloed te zijn zo zeiden ze het tegen mij
Ik verzamel de NOD's en die wijzig ik eerst in het oude bericht en dan als ik hem compleet of bijna compleet heb plaats ik hem opnieuw, anders komen er zoveel NOD lijstjes Kan hem tot een uur na plaatsing aanpassen
Ik wil ook wel in dit lijstje hoor. Al zit ik nog niet op het wachtbankje zit nu ergens in de buurt van me ei Als me cyclus nu ook 28 dagen is dan wor me (n)od 29 augustus en we zijn met de 1e ronde bezig Maar wat spannend zeg al die meiden met veel klachten. Zou geweldig zijn als er heel wat positieve testen komen
Zoe1, ik pas hem iedere keer aan en dan zo om 22.36 kan ik hem daar niet meer aan passen dan open ik hem even opnieuw... In een ander topic dit iedereen dat zelf en toen kwamen er 30 NOD lijsten achter elkaar... Beetje saai gezicht
Haha ja beetje saai . Helemaal super! Kon me voorstellen dat je er geen zin in had, maar lief en leuk dat je dat wilt doen! Nu op naar een heel mooi rijtje onderaan de lijst!!