Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    fllieentje Dat is lief van je meid dan duim en hoop ik met je mee
    hoop voor andere meiden natuurlijk ook

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: hoe is het nu? nog geen ongi? ik heb trouwens sinds ik zwanger ben elke dag het gevoel dat ik iets voel lopen, dus dat zegt niks hoor meid! dan voel ik weer wat lopen en ren ik gelijk naar de wc om te kijken of het iets is.

3. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    @jesje en kel dito hier. idd ook iedere keer checken omdat ik denk dat ik het voel lopen.

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @kel, dat gevoel dat er steeds wat loopt heb ik met mijn vorige zwangerschappen ook telkens gehad. Dus in feite een "positief" iets :)

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou vanmorgen een fm gehad en vanavond 19.15 moet ik mijn pregnyl zetten. Donderdag 11.15 zal de iui plaats vinden.
    Ik had rechts een eitje van 20 mm en links een eitje van 16 mm en ze zei dat ze alle twee springen gaan. Donderdag zullen ze dan zo ong. 20 en 24 mm zijn, hartstikke goed dus :)
    En dan op de wachtbank, maar op naar donderdag.

6. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    aan iedereen die vraagt hoe het mij gaat :
    misselijk nog steeds ganse dagen. kan zeer weinig eten verdragen. Het zal wel passeren zeker :)

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mar: oh wat een goed nieuws! spannend dan!

@natasha: wat balen dat je nog steeds zo ziek bent! hopelijk gaat het snel over!

hier is net mvm geweest, zal ff mn test spammen, had allen wel verwacht dat de teststreep duidelijker zou zijn, dacht dat die echt veel donkerder dan de controlestreep zou zijn. ach ja ik moet ook niet zeuren he!

Bekijk bijlage 276047

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mooie test Jes, ik zal vanavond wat inspuiten waar jij nu voor plast. :) zo blij dat het bestaat.

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    en ik ben blij dat ik mag helpen:D hopelijk heb jij ook snel zo'n test in handen!:D

10. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes nou dat is een hele mooie test. Heb ook weleens gehoord dat die van mvm heel veel hcg nodig hebben. Zodat ze zeker weten dat je mee kan doen met plassen.

eef fijn dat de echo weer helemaal goed was. Lijkt me zo bijzonder om je kindje te zien.

masami goed hoor gestopt met roken heel veel succes. En er groeien mooie eitjes hopen op een heel mooi resultaat:)

Kel meid even een dikke knuffel je komt altijd zoo positief over en dan mag je echt wel een keer wat minder zijn en even zeuren. Het is niet niks heb je al iets meer duidelijkheid?

Hier voel ik zo heel af en toe iets in me buik maar wat het is heb eigenlijk geen flauw idee.

Gelukkig nu een zonnetje met wind en geen regen met wind daar is echt helemaal niks aan. Al was het wel gezellig met kaarsjes aan enzo.

11. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Eertje, Jes, Mar, Dank jullie wel, geeft me weer even goede moed...

Eertje, spannend :) En ja dit weer is lekker kaarsjes weer, wel gezellig weer ;)

Jes, wauw!! Mooi he zo'n test...

Mar, oh wat goed, dan komt die 2 ling toch wel heel dichtbij!!! Mijn duimen maken overuren!!!

Hier:
    Nog altijd geen menstruatie... En nog altijd rennen omdat ik denk van wel :p Misschien van de week toch nog maar keer testen, maar durf het niet zo goed...

Vandaag even een mindere dag. Vriendin heeft vandaag een rechtzaak. Haar ex heeft haar dochtertje nooit willen erkennen. Dus die kleine heeft ook mijn vriendin haar achternaam. En nu na bijna 4 jaar wil hij haar erkennen en en recht om de kleine te zien... De kleine heeft een hekel aan hem en vertoont onhandelbaar gedrag als hij ook maar in de buurt is. Psychologen hebben geconstateerd dat de kleine helemaal door draait als het over papa gaat en toch wil hij recht om haar te zien... Hij had al een bel moment geclaimd, iedere week 1 avond, dat hebben ze al terug gebracht naar 1 maal per maand en na die avond is het kindje 1 week niet te hanteren. Hoop zo dat na mijn belastende brief hij geen erkenning meer kan vragen en geen rechten krijgt. Zowel ga ik voor mijn vriendin en voor onze little prinses een stukje verder. Hij verdient het niet om hun leven kapot te maken!!

Sorry moest er ff uit...

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: is dat van dat kindje dat zo gek op jou is? hoop dat de rechtbank naar jullie zal luisteren!
    en ik snap best dat je geen test meer durft te doen, maar misschien dat je dan wel meer zekerheid krijgt...morgen zou het toch weer 3 dagen geleden zijn, dus je weet nooit meid...je zukt echt de eerste niet zijn die pas later positief test hoor, heb het al best vaak gehoord. mijn zus kent iemand en die testte bij alle 3 haar kinderen zelfs pas met 3maanden over tijd posi. het zegt toch ook iets dat je nog niet ongi bent lijkt mij. waarom vraag je anders als je nega blijft testen en niet ongi wordt geen bloedtest aan? ik heb ooit is een keer hier gelezen van iemand die geen urinetest kon doen, alleen maar bloedtest, je weet het allemaal maar nooit he

13. Infantem Amor

Jes, ja dat is inderdaad dat kindje! Gelukkig blijft ze volgende maand bijna alle weekendde bij ons slapen :D En een hele week is ze bij ons :p Heb herfstvakantie, dus heeft moeders even haar rust moment en kan ik lekker genieten met haar, naar de kinderboerderij hier in de buurt en lekker de bossen in, woon aan de rand van een villa wijk met daar achter bossen heerlijk...

En ik ga straks even een test doen die is van predictor (dus vaak niet betrouwbaar) en ga morgen middag als ik nog niet ongi ben bij kruidvat 2x 2v5 halen, ga ik donderdag morgen testen en als ik dan niet positief test zaterdag ochtend weer en als ik dan nog niet positief test of ongi ben dan ga ik maandag de gyn bellen. Want het is niet normaal dat ik nu weer langere cyclussen ga krijgen... Want die clomid zou voor kortere cyclussen (eisprong) moeten werken...

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    kel meid ik hoop zo dat de rechtbank een beetje logisch na denkt en hem echt niet laat erkennen. Zo te horen is ze beter af zonder hem. En wat fijn dat ze zo vaak bij jullie komt logeren gezellig leuke dingen doen. Wat spannend heb je al een testje gedaan?

Het is inderdaad erg gezellig weer om met kaarsjes aan te zitten. En laat dat nou juist een gezellig moment zijn om tegen mannetje aan op de bank te kruipen;)

15. Infantem Amor

Haha ja meestal krijg je dan ook babybooms he :p
    Ik heb nog een predictor liggen die ga ik doen als ik straks thuis ben (maar ja vele testen of val nega of vals posi met die test), dus ik haal morgen even 2v5 en dan donderdag testen als ik nog niet ongi ben...

Ze is ook beter af zonder hem. Zelfs de half broer gaat getuige, hij is door meneer ontvoert geweest samen met zijn jongere broertje, zit nu in een inrichting omdat hij het niet meer trok, hij is 10 jaar ouder dan zijn half zusje... Zijn broertje kent hun vader niet eens omdat die andere ex hem wilde behoeden (die jongste weet niet dat hij ooit ontvoert is door zijn vader) Ach ik hoop dat hij geen kansen krijgt!!

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    kel jeetje wat een verhaal krijgen ze vandaag ook de uitslag of dat niet? Ben dan wel erg benieuwd wat er uit je testje is gekomen. Kan heel goed begrijpen dat er met dit weer een babyboom komt ja:) Hopen dat het hier ook het geval gaat zijn:)

17. Infantem Amor

Die predictor was negatief. Ben ook nog niet ongi. Ga morgen even de gyn bellen, want word lichtelijk gestoord zo. Zit morgen op CD 37 en mijn man zei net van dat word weer lang zo, bel morgen maar :)

Morgen toch ff 2v5 halen voor de zekerheid, want predictor geeft vaker vals negatief... Ben benieuwd. Denk nu wel, laat die duivels maar komen!!

Ze krijgen nu nog geen uitslag. Dus blijft even spannend...

Haha hoop dat wij alle bij die babyboom mogen horen :D

18. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Dat zou geweldig zijn als we allemaal bij de babyboom zitten:)

Nog even spannend voor je vriendin dus.

En jij nog geen zekerheid balen meid hopen dat de gyn er iets mee kan:) En inderdaad even voor de zekerheid die van 2v 5 halen en testen.

19. Infantem Amor

Ja idd nog even in spanning. Ben bang dat het een lang uitgerekte rechtzaak gaat worden, want hij blijft doorgaan tot hij haar en zijn dochter kapot heeft.

Haha ja dat zou wat zijn he als we alle bij die babyboom zitten, ik hoop het zo :)

Ja word zo moe van die onzekerheid. En ook vooral van die vermoeidheid. Ik neem iedere dag al extra ijzer en nog ben ik zo moe en dan word ik ook nog niet ongi en hang ik regelmatig op een dag boven de pot omdat mijn eten niet in mijn lijf wil blijven :(
    Heb iedere morgen soort spierpijn gevoel en denk dan, yeah daar komt de ongi eindelijk aan kan ik verder met de clomid.. Maar nee hoor. Moet zo gaan werken dus zal voor de veiligheid toch maar een tampon gebruiken. Maar 2 daagjes deze week.

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: jeetje meid wat een rotvent! mag toch hopen dat de rechtbank een juiste beslissing neemt!

en ik zou ook de gyn bellen hoor! dit is toch ook om gek van te worden! je neemt chlomid om een kortere cyclus te krijgen en dan zit je nog op zo'n lange cyclus. misschien als het deze ronde niet raak is vragen of je dan de volgende ronde een hogere dosis mag? al vind ik de dingen die jij noemt wel erg als zwanger klinken;)

zo vandaag moet ik naar het cb met noa, ben benieuwd wat ze gegroeid is, zelf denk ik niet veel eigenlijk. strakjes mn zus en schoonzus ophalen van vakantie, ben blij dat ze weer terug zijn, 17 dagen is echt lang hoor!

Deel Deze Pagina