Hihi ja ik denk dat ik maandag nog eens test en dan ook de digi doen... Ja was op textielplein in Tilburg Ff wat halen voor mijn huismonstertjes Weltrusten lieve Ikkedus...
Kelly ik zie echt een streep!!!!!! Hij is nog heel licht maar hij is wel aanwezig! Lief van je vriendin! Moet je vandaag niet te veel drinken dan is je urine geconcentreerder als je een test doet! Ik ga aan de arbeit!!!!
Jaaaaaaaa kel ik zie hem hoor! Hoef ook echt niet te turen! Hij ziet er op de foto ook roze uit, dus ik heb hele goeie hoop! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! Ben heel benieuwd naar jouw test morgen! Maar zo begonnen ze bij mij ook hoor! Woehhh ben echt blijvoor je!!! En mooi hoor die kleuren voor het kamertje! Meiden ik ga zo naar een trouwbeurs met mn zus, we zijn vipgasten dus ben benieuwd Fijne dag iedereen!
Hihi ik hoop zo dat hij morgen positiever is... Vind het nu wel heeeeeeeeeel spannend worden...!! Durf zelf nog niet positief te zijn!! Jesje, dank je wel... Ik wil echt een fris kleurtje, wat voor beiden geslachten kan. Wij willen namelijk niet weten wat het word En je zult al wel weg zijn, maar veel plezier vandaag... Pff krijg mijn koffie niet weg en heb druk op mijn heupen. Maar ja zo toch maar de voorkamer opruimen, want moet straks kast en matras ophalen bij mijn ouders... Voor die tijd wil ik al een heel eind zijn... Mijn zusje heeft nu even het matras in gebruik voor een logee en die zijn wezen stappen, dus zal ze wel ff uit laten slapen
Ben benieuwd hoe je test morgen uit slaat Kelly! Maar ik denk dat het zekers wel! Alvast een klein beetje gefeliciteerd !!!!
Hoi meiden, Ik moet aankomende week een keer ongi worden (hoop natuurlijk van niet) en voel me de laatste paar dagen flink beroerd Heb continu hoofdpijn, ben duizelig en met vlagen erg misselijk! Iemand van jullie hier ervaring mee?
@kel: ik ben echt zooo benieuwd naar jouw test morgen! Zal vast wel duidelijker zijn! Ik ga zo lekker mn bedje in, zal morgen wel weer actiever hier zijn, heb visite gehad en vandaag een dagje weg geweest.
Clau, welkom... Ik denk dat wij dit allemaal wel eens mee hebben gemaakt. Helaas zegt dit niets over het we of niet hebben van een zwangerschap. Hoop dat het bij jou symptomen zijn en je snel een knaltest hebt... Jesje, hihi rust maar lekker even uit samen met je ukkie, jullie hebben een drukke dag gehad Zal ook mijn bed in duiken... Dan denk ik minder aan morgen misschien...
Mijn streepje is bijna een exacte kopie van eergister. Ga vandaag de gyn bellen of dat ik woensdag terecht kan. Want word hier zo gek van!!! Kan helaas zelf woensdag pas want heb 2 lange dagen school...
hey kel jammer dat ie nog niet heel veel duidelijker is maar ik zou er niet te veel aan twijfelen hoor. je hebt nog steeds een streepje en bent nog steeds niet ongi. heb met die streepjes ook die digi gedaan en dat heeft me toen wel wat meer gerust gesteld.
zie hier nog mijn test de dag dat ik ook digi deed. ook zo'n waardeloos testje. je ziet wel echt een streepje maar is nog niet genoeg aanwezig om alle twijfel weg te nemen